سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۲ پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردم سمنان راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: ۲۲ پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردم در طرح نوروزی و هم‌زمان با ماه مبارک رمضان در این استان راه‌اندازی می‌شود.

ذوالفقاری، مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از اجرای طرح بهاری و نوروزی مقارن با ماه رمضان در این استان خبر داد و اظهار کرد: ۲۲ پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردم در استان سمنان راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه «هر روز عیدی دیگر است» شعار امسال هفته نیکوکاری نام‌گذاری شده است، افزود: علاوه بر پایگاه‌های شهری و روستایی، ۱۶۱ مرکز نیکوکاری استان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه زنگ احسان و نیکوکاری نیز روز دوشنبه، ۱۵ اسفندماه در مدارس استان نواخته می‌شود، تأکید کرد: در روزهای نوزدهم و بیست و ششم اسفندماه نیز پایگاه‌هایی برای جمع‌آوری کمک‌های مردم در مصلاهای نماز جمعه استان برپا خواهد شد.

ذوالفقاری با بیان اینکه سال گذشته در جشن نیکوکاری ۱۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان کمک مردمی به‌صورت نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شد، گفت: مردم نیکوکار استان سمنان، می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۴۹۳۶ بانک ملی واریز کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.