برپایی جشن نیکوکاری در ۱۸۳ پایگاه و مرکز نیکوکاری استان سمنان

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان از برپایی جشن نیکوکاری در ۱۸۳پایگاه و مرکز نیکوکاری استان خبر داد و گفت: امسال به منظور کمک به نیازمندان در آستانه سال نو ، با شعار هر روز عیدی دیگر است به اسقبال جشن نیکوکاری می‌رویم.

ذوالفقاری، مدیر کل کمیته امداد استان سمنان اظهار کرد: در هفته احسان و نیکوکاری امسال علاوه بر ۲۲ پایگاهی که در میادین و معابر اصلی شهرهای استان برپا می‌شود، ۱۶۱ مرکز نیکوکاری استان نیز آمادگی دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی مردم نوع‌دوست را دارند.

وی از برنامه‌ریزی برای نواخته شدن زنگ احسان و نیکوکاری در روز دوشنبه ۱۵ اسفندماه در مدارس استان خبر داد و تصریح کرد: با همکاری و هماهنگی آموزش و پرورش استان، این جشن در مدارس استان برگزار می‌شود تا دانش‌آموزان نیازمند نیز از کمک‌های نقدی و غیرنقدی سایر دانش‌آموزان برخوردار شوند.

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری در بازه زمانی اول بهمن تا ۲۹ اسفند در حال برگزاری‌ست، تاکید کرد: پایگاه های جشن نیکوکاری در نماز جمعه‌ی روزهای ۱۹ و ۲۶ نیز برپا می‌شود.

ذوالفقاری با اشاره به مردمی‌سازی فعالیت‌های کمیته امداد افزود: ۱۶۱ مرکز نیکوکاری نیز در استان فعالیت دارد که کار جمع‌آوری کمک‌های مردمی را از ابتدای بهمن ماه آغاز کرده‌اند و تا پایان اسفندماه نیز کمک‌های خیران را جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار