سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشریح برنامه‌های تیم ملی کشتی آزاد

مربی تیم ملی برنامه آزادکاران را برای رقابت‌های مهم سال ۲۰۲۳ تشریح کرد.

اباذر اسلامی مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: پس از رقابت‌های جهانی صربستان، بلافاصله برنامه‌های کادر فنی در قالب چرخه انتخابی تیم ملی توسط کادر فنی تدوین شد و ما طبق آن مسیر خود را تا پایان بازی‌های آسیایی چین، قهرمانی جهان صربستان و زیر ۲۳ سال جهان در فنلاند طی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: پس از رقابت‌های قهرمانی کشور با توجه به چرخه انتخابی که نفرات برتر می‌باید به قهرمانی آسیا اعزام شوند، اردو‌های ما برای حضور در این مسابقات در حال برگزاری است.

اسلامی در مورد برنامه‌های تیم ملی اظهار داشت: بر اساس چرخه‌ی انتخابی ۷ نفر از اعضای تیم ملی شامل مدال آوران مسابقات جهانی صربستان تا رقابت‌های جام تختی از چرخه‌ی انتخابی معاف هستند، اما باید در یک تورنمنت بین المللی پیش از آن شرکت کنند که ما در قالب مسابقات رنکینگ کرواسی که برگزار شد، رضا اطری، یونس امامی، حسن یزدانی و امیرحسین زارع را اعزام کردیم و در کنار آن نیز برای محک زدن سوادکوهی و آذرپیرا نیز میدان دادیم، در ادامه نیز امیرمحمد یزدانی در جام دانکلوف که اواسط اسفندماه برگزار می‌شود شرکت خواهد کرد و در مورد حضور رحمان عموزاد و محمد نخودی در یک تورنمنت بین المللی، توسط کادر فنی تصمیم گیری لازم انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: هدف دیگر کادر فنی میدان دادن به کشتی گیران جوان برای کسب تجربه است که یاسین رضایی، حسین ابوذری، امیرحسین کاووسی و امیرحسین فیروز پور راهی کشور مصر شدند و در رقابت‌های رنکینگ اتحادیه جهانی شرکت کردند و تعدادی دیگر از کشتی گیران نیز در جام دانکلوف بلغارستان به میدان خواهند رفت.

مربی تیم ملی کشتی آزاد تصریح کرد: به دلیل اینکه طبق چرخه نفرات اول قهرمانی کشور به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می‌شوند، کادر فنی این تصمیم را گرفته است که کشتی گیرانی که از تجربه بین المللی کمتری برخوردار هستند به مسابقات بین المللی اعزام شوند تا برای حضور در قهرمانی آسیا آمادگی لازم را داشته باشند.

وی در مورد اجرای چرخه‌ی انتخابی تیم ملی گفت: به واقع چرخه‌ی انتخابی این شانس را به تمامی کشتی گیران داده است تا با کشتی گرفتن، برتری بر سایر حریفان و اثبات خود به کادر فنی عضو تیم ملی شوند.

اسلامی در مورد شرایط اردو‌ها و امکانات فراهم شده در پایان خاطرنشان کرد: مدیریت فدراسیون چه از نظر سخت افزاری، اسکان، تغذیه و شرایط تمرینی و چه از نظر حضور در رقابت‌های بین المللی شرایط را کاملا برای ما مهیا کرده است و از این بابت قدردان زحمات بوده و از فدراسیون تشکر می‌کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.