سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تزریق ۳۲ میلیارد تومان اعتبار جدید به راه‌های روستایی اردبیل

استاندار اردبیل گفت: ۳۲ میلیارد تومان اعتبار جدید به راه‌های روستایی استان اردبیل تزریق شد.

سید حامد عاملی نقش تکمیل و ارتقای زیرساخت‌ها را در پیشرفت و آبادانی استان مهم و اساسی دانست و از تزریق ۳۲ میلیارد تومان اعتبار جدید به راه‌های روستایی و ۲۱میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز شهرک‌های گلخانه‌ای استان اردبیل خبر داد.

استاندار اردبیل بیان کرد: نقش تکمیل و ارتقای زیرساخت‌های مختلف در پیشرفت و آبادانی استان اردبیل مهم و اساسی بوده و این موضوع طی ۱۷ ماه خدمت‌گذاری، به‌صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است.

عاملی به راه‌های روستایی به‌عنوان یکی از زیرساخت‌ها اشاره کرد و افزود:۱۴۰ کیلومتر راه روستایی استان اردبیل در ۱۷ ماه اخیر آسفالت شده است و ۹۷ کیلومتر از این راه‌ها هم بهسازی شده که نسبت به مدت مشابه قبل از آن، به ترتیب افزایش ۳۸۱ درصدی و ۲۴۷ درصدی داشته است.

او اظهار کرد: همچنین اخیرا ۳۲ میلیارد تومان اعتبار جدید به حوزه راه‌های روستایی استان اردبیل تزریق شد.

استاندار اردبیل با اشاره به تکمیل پروژه‌های راهداری ادامه داد: در روز‌های گذشته نیز بهره‌برداری از ۱۱۲ پروژه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل با اعتباری بیش از ۱۱۶۰میلیارد تومان آغاز شد.

عاملی در خصوص تأمین زیرساخت شهرک‌های گلخانه‌ای هم گفت: در راستای توسعه کشت گلخانه‌ای در استان اردبیل، ۲۱میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز شهرک‌های گلخانه‌ای استان اختصاص یافت.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.