سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزادی شهروند اسپانیایی در ایران

وزارت خارجه اسپانیا از آزادی شهروند خود در ایران خبر داد.

وزارت خارجه اسپانیا در بیانیه‌ای از آزادی «آنا بانیرا» سوارز شهروند ۲۴ ساله این کشور خبر داد که از ماه نوامبر گذاشته در ایران زندانی شده بود.

در بیانیه وزارت خارجه آمده است که این شهروند هم‌اکنون در راه بازگشت به کشور خود است، این شهروند اسپانیایی اهل «کورونیا» روز گذشته با تایید مقام‌های وزارت خارجه ایران آزاد شد و با پروازی ابتدا به دبی و سپس به اسپانیا بازگردانده شد. همچنین او پس از آزادی مکالمه‌ای تلفنی با «خوزه مانوئل آلبارس» وزیر امور خارجه اسپانیا، داشت و در آن ضمن اعلام آنکه حال جسمانی او خوب است از تلاش‌هایی که برای بازگشتش به اسپانیا شد قدردانی کرد.

قوه قضاییه کشورمان اعلام کرده است که همه اتباع بازداشتی در مهرماه سال جاری مشمول رویه‌های قضایی مناسب بودند. این جاسوس‌ها طی اغتشاشات اخیر و بعضا درحال تدارک برای اغتشاش بیشتر دستگیر شده‌اند. پیش از این سیدعلی یزدی‌خواه عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی فاش کرد در جریان اغتشاشات اخیر ۴۷ کشور و ۱۱ سرویس جاسوسی مشارکت فعال داشته‌اند. او همچنین اعلام کرد کشور‌هایی ازجمله شامل عربستان، مصر، ترکیه، امارات و سرویس‌های جاسوسی تمام توان خود را علیه ایران به کار بستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۰۲ ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
بابا بیخیال ایران کجاش پیشرفته است فقط ادعاشون میشه....بازم جانم فدا ایران
ناشناس
۱۰:۵۴ ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
چرا قوه قضاییه جاسوس را ازاد میکند این حق الناس است این جاسوسها باعث ضرر وزیان به مردم وکشور شدن این چه رویه غلطی است که در پیش گرفته اند اگر یک ایرانی را در خارج بگیرند شکنجه وزندانی میکنند انوقت اینجا با کمال احترام ازاد میکنند اگر اینکارها برای بدست اوردن دل غربی های کفتاد صفت است زهی خیال باطل
ناشناس
۰۹:۳۸ ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
سلام باشگاه خبرنگاران جوان عزیز ،

سرنوشت مردم به دست تو نیست ،
تو می توانی با برنامه ، طرح یا فکر ،
سرنوشت یک نفر را به دست بگیری ،
ولی خدا تو را برتر از دیگری نکرده ،
مگر اینکه حکمت تو با حکمت خدا سازگار شود ،


پیمان اشراقی.
ramin
۰۹:۲۳ ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
اگه قرار بوده ولش كنين چرا اصلا گرفتينش اين تصميمات عجولانه و نابخردانه باعث ضربه زدن به كشور خواهد شد
ناشناس
۰۷:۵۷ ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
هرچی بقیه دشمنی میکنن .ما عطوفت ..
خب بابام جان برا چی ولشون میکنین‌‌..باز میرن دوباره جاسوس بعدی رو میفرستن
ناشناس
۲۳:۳۲ ۰۷ اسفند ۱۴۰۱
واقعا عجیبه که دار نزدید.
ناشناس
۲۳:۱۳ ۰۷ اسفند ۱۴۰۱
با این چهار کشور چرا بايد ارتباط داشته باشيم؟؟؟قابل توجه مسئولان امر
ناشناس
۲۲:۳۳ ۰۷ اسفند ۱۴۰۱
اللهم العنهم جمیعا
الهی خیر نبینند
ناشناس
۲۲:۱۵ ۰۷ اسفند ۱۴۰۱
آزادی یک جاسوس که باعث فریب جوانانمان بوده و باعث شکل گیری اغتشاشت و تخریب اموال عمومی و شهادت نیروهای امنیتی شده اند چرا با سیاسی کاری آزاد می شود
ناشناس
۱۸:۴۶ ۰۷ اسفند ۱۴۰۱
کشور‌هایی ازجمله شامل عربستان، مصر، ترکیه، امارات و سرویس‌های جاسوسی تمام توان خود را علیه ایران به کار بستند.
چه هیزم تری به ۴۷ کشور و ۱۱ سرویس جاسوسی فروخته ایم که چشم دیدن ما رو ندارند؟
ناشناس
۲۱:۰۱ ۰۷ اسفند ۱۴۰۱
اون هیزم تر همینه که انقلاب ما ملتهای جهان رو بیدار کرده و به استعمارگر باج نمیدن و در مسیر استقلال قدم برمیدارن
ناشناس
۱۷:۱۸ ۰۷ اسفند ۱۴۰۱
ترکیه هم بوده؟؟؟؟
خدا همه کشور هایی که نمیتونن اقتدار ما رو ببینن گرفتار فتنه های خودشون کنه
ناشناس
۲۰:۲۶ ۰۷ اسفند ۱۴۰۱
کدوم اقتدار. وابسته بودن به شرق روسیه و چین؟هواپیما تولید میکنید چه جنگنده یا مسافربری؟ یا خودرو که همش مونتاژ چینی هست. فقط به پهپاد مینازید که موتور اتریشی داره با فاصله یاب چینی و لیزر ژاپنی و تراشه های آمریکایی با تحریم های دور زده شده. سنجاق ته گرد و پوشک و پونیز و سوزن و آمپول نمیتونید درست کنید. موشک پیشکش.تاریخ گذشته های, روسی هستن. ماهواره به فضا پرتاب شد. که ساخت روسیه بود.
ناشناس
۲۱:۰۵ ۰۷ اسفند ۱۴۰۱
«ناشناسی» که همه چیز رو زیر سوال بردی خیلی خودفروخته هستی ارباب صهیونیستت به احترام دانشمندان ایرانی کلاه از سر برداشت اگر این تولیدات روسی بود و چینی و مونتاژ که تحسینمون نمیکردن خدا یه کم عقل و غیرت بهت بده
Oy
۲۲:۵۴ ۰۷ اسفند ۱۴۰۱
وابسته!!کدوم وابستگی دقیقا میشه شرح بدید؟اوه اون چیه؟جنگنده نسل پنج ساخت ایرانِ، بدون سرنشینش هم ساخته شده.به نظرت قطعات پهپاد شاهد ساخت ایران نیست اما چین الان درخواست خرید داد یا آمریکا پدافند برای مقابله باهاش نداره؟اوم شاید تو از هوش ایرانی خبر نداری خود فروخته یا چون خودت نداری فکر میکنی هیچ کس دیگه هم ندارد.کدوم پوشک و سوزن ته گرد و پونزی هست که ایران ازش نساخته یا وارد کرده؟اخ آره گفتی امپول، آخه میدونی برکت آب مقطره آدم نمی‌کشه اما فایزر اصله جنسه تو یه هفته ۳ هزار نفر بر اثر عوارض فایزر در انگلیس مردند.یه ماهواره با همکاری روسیه ساختیم که کار دست ایرانیا بود و فقط پرتابش با روسیه بود که تقریبا همه کشور های اروپایی از سکوی پرتاب روسیه استفاده میکنند به دلیل ضریب خطای کم ، شما که از اونا نیستید که از پیشرفت فضایی عربا میگید در حالی که قطر ماهواره ای فرستاد که ساخت ژاپن بود و آمریکا فرستادش هوا؟؟تازه کلی هم رسانه ای کرد و پزش داد!!ببینم شما فیلم پرتاب موشک های روسیه رو دیدی؟متاسفانه روسیه نقطه زن های از رده خارج شده خودش رو داد ایران الان خودش دیگه نقطه زن نداره، واسه همین الان داره التماس می‌کنه فاتح هایی رو بخره که از رده خارج شدند.
نا اشنا
۲۳:۳۵ ۰۷ اسفند ۱۴۰۱
دوست عزیز .چی رو به کی میخای ثابت کنی.
ضرب المثل ،نمیدونم درست گفتم نرود میخ آهنی بر سنگ خارا.
شما هر استدلالی بیاری قبول نمیکنه خودت رو خسته نکن.
من عاشق خاک کشور و شهرم هستم و عاشق مردمان و تک تک بوته ها و درخت و حیواناتش ،ولی ایشان ما رو جاسوس اسرائیل و غیره می‌نامد.
ببین از نظر اقتصادی پیشرفت داشتیم ولی نسبت به کشورهای همردیف مون در حد صفر بوده.اون روسیه ابر قدرت در مقابل آمریکا و اروپا زیر خودش زاییده . چین که دولت ما اینقدر براش حساب باز کرده. اگر آمریکا روابط اقتصادیش رو قطع کنه ،چین با مشکلات عدید اقتصادی روبرو می‌شود، حال ما که در اقتصاد صنعت کشاورزی و خیلی مسائل دیگر در رتبه ۵۰ تا۷۰ جهان هستیم ،حالا میخاهیم با ابر قدرت جهان رتبه اول آمریکا و رتبه دوم اتحادیه اروپا هست بجنگیم و ادعا کنیم،،،اگر اونها فشاری به ما نمی‌آورند یا وارد جنگ نمی‌شوند، این آقایون فکر می‌کنند آمریکا میترسد،ولی نمیدونند به نظر آمریکا چه نیازی به جنگ هست ،آیا ما باعث بی ارزش شدن دلار آمریکا شدیم آیا نفت و گاز و صنعت و صنایع هواپیما سازی و غیره رو تحریم کردیم و هیچکس با آمریکا معامله ندارد ،خوب معلومه که نه ،و نمی‌توانیم کاری کنیم ،پس چه دلیلی دارد که بخواهد به ما حمله نظامی کند ،که کلی هزینه مالی و انسانی براش داره،دولت ما خودش ،داره خودش رو نابود میکنه و دنیا نظاره گر هست ،
ناشناس
۰۹:۱۹ ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
کاملا درست است.
برخی ها از ارتباط ایران با روسیه و چین براشفته شده اند. اغلب اینها هم نه در مورد برجام سرتاسر خسارت موضع خاصی گرفتند و نه عکس العمل مناسبی در برابر نامردی های اروپا وآمریکا داشتند.
ما استقلال از غرب و شرق را خواهانیم، ولی در عین حال می خواهیم با غرب و شرق تعامل و مراوده داشته باشیم. اما غربی ها زیادی نامردی و خلاف کردند و شرقی ها بر اساس احترام متقابل بهتر عمل کردند. هر آدم عاقلی با متخلف و زیرآب زن مراوده نمی کند و با کسی که در روزهای سخت ما را تنها نگذاشت قطع مراوده نمی کند.
نمی دانم چرا بعضی ها اینقدر در برابر غرب احساس بندگی می کنند
ناشناس
۱۱:۰۶ ۰۸ اسفند ۱۴۰۱
اقتدار در تولید خودرو (پراید) اقتدار در بخش مسکن که ماشالله اقتدار در حوضه اقتصاد قیمت دلار و هم داره به سمت هفتاد تومان میره که ماشالله مرد حسابی یک حرف بزن از رو تعصب نباشه چهار نفر بهت نخندن