سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تهیه نقشه راه خانواده و جوانی جمعیت در استان یزد

استاندار یزد گفت: در اجرای برنامه‌های حوزه خانواده و جوانی جمعیت معطل آئین نامه‌ها و تبصره‌ها نخواهیم ماند.

مهران فاطمی استاندار یزد با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مسئله جمعیت و فرزندآوری گفت: با توجه به اهمیت این حوزه سلسله نشست‌های قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان به صورت دو هفته یکبار برگزار و تصمیمات لازم اتخاذ می‌شود.

او با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مسئله جمعیت و فرزندآوری گفت: با توجه به اهمیت این حوزه سلسله نشست‌های قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان به صورت دو هفته یکبار برگزار و تصمیمات لازم اتخاذ می‌شود.

فاطمی با اشاره به تهیه نقشه راه خانواده و جوانی جمعیت در استان یزد اظهار داشت: در جریان نشست‌های این قرارگاه، دستگاه‌ها ضمن ارائه گزارش عملکرد خود، چالش‌های احتمالی موجود در مسیر اجرای وظایف محوله را جهت تصمیم گیری برای حل آن ها، مطرح می‌کنند.

استاندار یزد خاطرنشان کرد: با توجه به فوریت این حوزه و لزوم تسریع در روند برنامه ریزی‌ها و اجرای طرح‌های کارشناسی در این حوزه، معطل آئین نامه‌ها و تبصره‌ها نخواهیم ماند و برنامه‌ها را با جدیت و با بهره گیری از ظرفیت‌های موجود در استان پیش خواهیم برد.

او در بخش پایانی سخنانش لازمه انجام کار جدی در حوزه خانواده و جوانی جمعیت را تدوین نقشه عملیاتی این حوزه و جدیت در اجرای آن‌ها دانست و پیشنهاد داد به منظور تسریع در روند اجرای برنامه‌های این حوزه، اعتبارات هر استان بر اساس برنامه عملیاتی مصوب آن در قرارگاه ملی برآورد و تامین اعتبار شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.