سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغا توزیع ۴۰ تن گوشت قرمز و برنج در شادگان

۴۰ تن سهمیه برنج و گوشت قرمز به شهرستان شادگان اختصاص یافته که توزیع آن‌ها بین شهروندان آغاز شده است.

جمشید اسلامیان  مدیر جهاد کشاورزی شادگان گفت: ۳۰ تن برنج و ۱۰ تن گوشت قرمز گوسفندی با نرخ مصوب برای عرضه در بازار این شهرستان تامین شده است.

او می‌گوید: توزیع این کالا‌ها در ۵۰ فروشگاه بزرگ و تعدادی از واحد‌های صنفی کوچک در نقاط مختلف شهرستان شادگان با نرخ مصوب تا پایان اسفندماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

مدیر جهاد کشاورزی شادگان گفت: با توجه به بالا بودن مصرف اقلام اساسی در روز‌های آینده نیز مقدار بیشتری برنج و گوشت قرمز در بازار شادگان توزیع می‌شود تا مردم به این اقلام با قیمت مصوب دسترسی داشته باشند.

آقای اسلامیان افزود: کمبودی در تامین گوشت و مرغ کشتار روز و منجمد در شادگان احساس نمی‌شود و این اقلام نیز با نرخ مصوب در حال توزیع در سطح فروشگاه‌های شادگان است.

او  به اجرای طرح ویژه نظارت بر بازار شادگان با توجه به نزدیکی عید نوروز اشاره کرد و گفت: ۱۰ گروه بازرسی بر قیمت کالا‌های عرضه شده با همکاری بسیج اصناف، صمت، نیروی انتظامی و سپاه در بازار شادگان نظارت می‌کنند.

مدیر جهاد کشاورزی شادگانبا تاکید بر لزوم نظارت دقیق بر بازار و رصد قیمت‌ها به صورت مستمر ادامه داد: کنترل و نظارت مستمر بر قیمت‌ها برای ممانعت از افزایش غیرقانونی و بی‌ضابطه قیمت‌ها از سوی ستاد تنظیم بازار نیز پیگیری می‌شود.

 اسلامیان از شهروندان خواست موارد گرانفروشی را از طریق شماره تماس ۱۲۴ اعلام کنند تا برخورد لازم با متخلفان و گرانفروشان صورت گیرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.