به منظور تعادل در قیمت‌ها، توزیع بیش از ۸۵۰ تن گوشت قرم منجمد در بازار خوزستان آغاز شد.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: از نظر فراوانی و کشتار روزانه گوشت قرمز گرم با کمبودی در بازار مواجه نیستیم، ولی طی یک ماه اخیر این محصول افزایش قیمت داشته است.

علی رحم کریمی می گوید: برای کنترل قیمت این محصول توزیع گوشت منجمد قرمز در دستور کار قرار گرفته است و بیش از ۸۵۰ تن از این محصول از امروز در بازار خوزستان توزیع می‌شود، مباشران شرکت‌ها پس از معرفی می‌توانند گوشت قرمز کنجمد مورد نیاز را از شرکت پشتیبانی امور دام دریافت کنند تا با اجرای این طرح گوشت قرمز در بازار استان قیمت متعادل تری داشته باشد.

به گفته او بر اساس آمار جوجه ریزی ماه گذشته و فراوانی مرغ کشتار روز علاوه بر تامین بازار با مازاد تولید مواجه هستیم و در حال حاضر بیش از سرانه مصرفی تولید و با قیمت زیر نرخ مصوب در حال توزیع است، مرغ کشتار روز با قیمت بین ۵۱ تا ۵۳ هزار تومان به فروش می‌رسد و در ماه‌های آینده با کمبود این محصول مواجه نیستیم.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: مرغ منجمد به عنوان ذخایر استراتژیک استان ذخیره‌سازی شده است، مرغ منجمد مورد نیاز استان توسط شرکت پشتیبانی امور دام خوزستان تامین شده و فعلا نیازی به توزیع مرغ منجمد در بازار استان نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.