سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تسهیل سفر‌های نوروزی در دستور کار دستگاه‌های اجرایی

نخستین جلسه ستاد خدمات سفر استان مرکزی با حضور مسئولان مربوطه برگزار شد.

مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان امروز در نخستین جلسه ستاد خدمات سفر حضور یافتند و برای تسهیل سفر‌های نوروزی هم وطنان بحث و تبادل نظر کردند.

اسدیمعاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی در حاشیه این جلسه گفت:در این نشست دستگاه‌های اجرایی استان و فرمانداری‌های شهرستان‌های مختلف به بیان گزارش عملکرد و دیدگاه‌ها و بیان نظرات خود پیرامون تسیهل در خدمات سفر و کاهش تصادفات پرداختند.

اسدی افزود: بررسی وضعیت راه‌های استان، شناسایی نقاط حادثه خیز، بررسی زیر ساخت‌های مخابراتی و وضعیت درمانی و اورژانس استان از دیگر موضوعاتی بود که درباره آن رایزنی شد.

او اضافه کرد: با اینکه استان مرکزی جاذبه‌های گردشگری متنوع و ظرفیت‌های خوبی برای پذیرش مسافران نوروزی دارد و در شاهراه مواصلاتی کشور نیز واقع شده، اما باید گفت آن طور که شایسته است پذیرایی مسافران نوروزی نیست و نتوانسه مقصد اصلی سفر هم میهنان باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی بیان کرد: برای پذیرایی مناسب از هم وطنان در ایام نوروز دو برنامه کوتاه مدت و بلند مدت در دستور کار است و امیدواریم با اتخاذ تصمیمات مناسب و معرفی جاذبه‌های گردشگری استان و تقویت خدمات هتلینگ زمینه برای سفر بیشتر هم وطنان فراهم شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.