سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دومین روز سفر وزیر ارتباطات به شهرستان‌های شرقی/افتتاح پروژه افزایش ظرفیت پست برق کنگاور

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دومین روز سفر خود به استان کرمانشاه به شهرستان‌های شرقی این استان با همراهی مسئولان استانی سفر کرد.

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح جمعه در دومین روز سفر خود به استان کرمانشاه به شهرستان‌های شرقی این استان سفر کرد.

وزیر ارتباطات در بدو ورود به شهرستان سنقروکلیایی با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شهید ادای احترام کرد و سپس در جلسه شورای اداری این شهرستان شرکت خواهد کرد.

بازدید از روستای امیر عمران از دیگر برنامه‌های سفر وزیر ارتباطات به شهرستان سنقر و کلیایی است.

عیسی زارع پور در ادامه سفر به شهرستان‌های شرقی استان به شهرستان کنگاور رفت و یک پست بزرگ برق را افتتاح کرد.

پروژه افزایش ظرفیت پست برق کنگاور افتتاح شد

پروژه افزایش ظرفیت پست برق کنگاور با حضور وزیر ارتباطات و با اعتبار ۲۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

پروژه افزایش ظرفیت پست ۲۳۰/۶۳ کیلوولت ظهر جمعه در شهرستان کنگاور با حضور وزیر ارتباطات و نماینده دولت، استاندار کرمانشاه، نماینده شهرستان‌های کنگاور، صحنه، هرسین در مجلس شورای اسلامی و مسئولان مربوطه در شرکت برق منطقه‌ای استان کرمانشاه به بهره‌برداری رسید.

این پروژه علاوه بر افزایش قابلیت اطمینان و پایداری شبکه با فراهم آوردن زیرساخت‌های تأمین برق صنایع و متقاضیان آتی منطقه کنگاور موجب رونق اقتصادی و افزایش تولید و اشتغال خواهد شد.

بهره برداری از پروژه پست برق کنگاور برای استفاده مردم، مشترکین صنعتی و متقاضیان آتی به عنوان مصرف کننده نهایی خواهد بود.

پروژه افزایش ظرفیت پست ۲۳۰/۶۳ کیلو ولت در شهرستان کنگاور از ۲.۸۰ مگاولت آمپر به ۲.۱۶۰ مگاولت آمپر تبدیل شده و اعتبار این پروژه ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال بوده است .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.