اختصاص هفت میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان برای تدوین طرح جامع منطقه آزاد تجاری قصرشیرین

نماینده مدیرعامل منطقه آزاد ارس به عنوان معین منطقه آزاد تجاری صنعتی قصرشیرین از اختصاص هفت میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان در سال جاری برای تدوین طرح جامع این منطقه و تهیه سند آن در سال جاری خبر داد.

هادی عزیزیان نماینده مدیرعامل منطقه آزاد ارس در حاشیه جلسه تدوین طرح منطقه آزاد تجاری صنعتی قصرشیرین در فرمانداری گفت : منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس به عنوان معین منطقه آزاد تجاری صنعتی قصرشیرین انتخاب شده که برای تدوین سند طرح جامع این منطقه اقدامات اولیه انجام و طی یک مناقصه قانونی شرکت طرح و برنامه پارس برای این مهم انتخاب شد.

وی اظهار کرد: مدت ۳۰ روز است که کار مطالعاتی طرح جامع منطقه آزاد تجاری صنعتی قصرشیرین شروع شده و اطلاعات جمع آوری شده در ادامه به تدوین سند منجر می‌شود.

نماینده مدیرعامل منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس گفت: فاز اول منطقه آزاد تجاری صنعتی قصرشیرین ظرف یکماه آینده انجام می‌شود که مستلزم همکاری دستگاه‌های اجرایی است و مشارکت دستگاه‌ها عالی بوده و امید داریم به زودی این کار انجام شود.

عزیزیان ادامه داد: طرح جامع از سند کسب و کار شروع و برای رسیدن به پهنه بندی از ظرفیت‌های قصرشیرین باید مطالعاتی انجام دهیم، شناسایی ظرفیت‌ها و استفاده از موقعیت راهبردی قصرشیرین که این منطقه پایه اولیه توسعه را دارد و از راه‌ها به عنوان منشا و مبدا توسعه برخوردار است.

وی ادامه داد: در خصوص اقدمات پشتیبانی عالی بوده و در بحث فرودگاه و راه آهن پیگیر هستیم و به خصوص بحق فرودگاه را در طرح لحاظ خواهیم کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.