سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه متوازن در روستا‌های جنوب و شرق کرمان

مدیرکل ورزش کرمان با تأکید بر انجام توسعه متوازن در همه نقاط، گفت: سعی کرده ایم با این نگاه بتوانیم در روستا‌های جنوب و شرق استان بیشترین پروژه‌های افتتاح شده را داشته باشیم.

میثم پاریزی در آیین اختتامیه "سمینار مدیران، معاونین توسعه مدیریت و منابع و ذیحسابان ادارات کل ورزش و جوانان استان‌های سراسر کشور"که با حضور معاون رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان و استاندار کرمان در محل سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان در حال برگزاریست، حضور شرکت کنندگان در این مراسم را به استان کرمان، جهانشهر مقاومت، دیار شهید سلیمانی پرچمدار عزت و امنیت و اقتدار ایران اسلامی خوش آمد گفت.  

او در گزارشی به بیان ظرفیت‌های ورزش استان کرمان پرداخت و بیان داشت: در بحث توسعه زیرساخت‌ها ما توفیق داشتیم در کمتر از ۴ سال، بیش از ۳۵۰ هزار متر مربع بتوانیم به سرانه فضای ورزشی استان اضافه کنیم.  

پاریزی با اعلام اینکه نگاه مان به توسعه استان، نگاه به توسعه متوازن بوده است، گفت: سعی کرده ایم با این نگاه بتوانیم در روستا‌های جنوب و شرق استان کرمان بیشترین پروژه‌های افتتاح شده را داشته باشیم.

او تصریح کرد: به عنوان مثال، در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، تقریباً در همه شهرستان‌های استان شاهد افتتاح پروژه ورزشی بوده ایم.

پاریزی با قدردانی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: انصافاً نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی، بدون نگاه سیاسی و با نگاه حمایتی ورزش استان را همیشه همراهی و از ظرفیت‌های خارج از بخش دولتی به ورزش خیلی کمک کرده اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: بخشی از این توسعه سرانه فضای ورزشی در استان کرمان، مدیون حمایت‌های این بزرگواران است که بی نهایت قدردانی و سپاسگزاری می‌کنم.

پاریزی ابراز امیدواری کرد، اتفاقاتی که در کرمان افتاده به ویژه استفاده از ظرفیت‌های خارج از اعتبارات دولتی و بحث قوانین واگذاری، بتواند پایلوت موفقی برای کشور باشد.

او با اشاره به اینکه استان پهناور کرمان با در اختیار داشتن ۱۱ درصد خاک کشور، ۲۳ شهرستان و ۱۱ هزار روستا داراست که بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ روستا، دهیاری و شورا دارند، افزود: این انگیزه را ایجاد می‌کند و این اهمیت را می‌طلبد که نگاه خاص و ویژه‌ای به آن شود، به ویژه در بحث نیروی انسانی در شهرستان‌های استان و بخش‌ها که به کمک استان بیاید.

پاریزی تصریح کرد: خوشبختانه ظرفیت‌های صنعتی و معدنی استان کمک کرده اند تا امروز استان کرمان بتواند ۵۳ تیم ورزشی را در سطح رقابت‌های لیگ‌های کشور داشته باشد که این یک ظرفیت بسیار فوق العاده با نگاه به توسعه ورزش ملی کشور است و ان شاءالله که این اتفاقات بتواند هم در بحث توسعه زیرساخت‌ها و هم در بحث توسعه ورزش کشور روز به روز مراتب پیشرفت را حاصل کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.