سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حاج حسین یکتا در دلیجان:

انقلاب اسلامی گلوی دشمن را در پشت دیوار‌های بیت المقدس گرفته

مسئول قرارگاه امام رضایی ها در یادواره شهدای دلیجان گفت: انقلاب اسلامی گلوی دشمن را در پشت دیوار‌های بیت المقدس گرفته است.

حاج حسین یکتا مسئول قرارگاه امام رضایی ها و راوی دفاع مقدس در یادواره شهدای شهرستان دلیجان گفت: انقلاب اسلامی گلوی دشمن را در پشت دیوار‌های بیت المقدس گرفته است.

حاج حسین یکتا افزود: نفس‌های دشمن به شماره افتاده و در منجلاب مرگ و نابودی دست و پا می‌زند و به یاری خدا آزادی بیت المقدس نزدیک است.

او با تحلیل شرایط حساس کنونی و با اشاره به حوادث اخیر در کشور و توطئه‌های دشمن اضافه کرد: دشمن با شعار آزادی دنبال تجزیه ایرانِ قوی بود، اما با شکست مواجه شد و اثرگذاری نظام اسلامی در منطقه و جهان موجب عصبانیت و هراس دشمن شده است.


مسئول قرارگاه امام رضایی ها شهدا را برکت کشور دانست و گفت: پرچم شهدا و خانواده‌های آن‌ها همیشه بالا است؛ انسان باید مانند شهدا برکت داشته باشد و اثرگذار زندگی کند.

او با اشاره به فتنه انگیزی‌ها و کینه ورزی‌های دشمن در چهل و چهار سال انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: دشمن با جنگ سخت، تحریم‌های اقتصادی و برپایی فتنه‌های گوناگون نتوانست به انقلاب اسلامی ضربه بزند و این بار وارد فاز جدیدی از مبارزه و براندازی نظام تحت عنوان جنگ ترکیبی شده است.

راوی دوران دفاع مقدس تصریح کرد: با جهاد تبیین که معنی آن جهد، جهاد و کوشش به همراه مبارزه است باید در جهت مقابله با دشمن به میدان بیاییم.

یادواره ۳۸۰ شهید شهرستان دلیجان در مصلای بقیه الله العظم دلیجان با حضور مردم برگزار شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.