سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فروش املاک مازاد آموزش و پرورش موجب تسریع در تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام می‌شود

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس قزوین گفت: مهم‌ترین هدف طرح فروش املاک مازاد آموزش و پرورش، تامین منابع مالی مورد نیاز برای تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام خیری است.

ابراهیم سعادتفر مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس قزوین گفت: آموزش و پرورش زمین‌هایی با کاربری آموزشی در نقاط مختلف استان دارد که برای احداث مدارس مناسب نیست بنابراین با فروش این زمین‌ها، تعداد قابل توجهی از پروژه‌های نیمه تمام آموزشی، پرورشی و ورزشی اداره کل نوسازی مدارس که به علت عدم تأمین مالی متوقف شده‌اند تکمیل و تحویل دانش آموزان در همان مناطق خواهد شد.

این مسوول اظهار کرد: ۱۰۰ درصد مبالغ واریزی به خزانه، از محل فروش املاک مازاد آموزش و پرورش بلافاصله به حساب تملک دارایی‌های سرمایه‌ای نوسازی مدارس واریز خواهد شد تا در تکمیل مدارس نیمه تمام هزینه شود.

سعادتفر خاطرنشان کرد: مصوبه مولدسازی، فصل نوینی از تحرک و تحول در عرصه مدرسه سازی را رقم خواهد زد و مدارس نیمه تمام بسیاری در زمان کوتاهی در سطح استان تکمیل خواهند شد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان قزوین در خصوص شفاف سازی طرح مولدسازی تاکید کرد: همه مراحل این طرح بصورت شفاف در رسانه‌ها منعکس و اطلاع رسانی خواهد شد.

وی با اشاره به اختصاص ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تخریب و بازسازی مدارس استان در سال جاری، تاکید کرد: هم اکنون حدود ۱۳ درصد مدارس استان نیازمند مقاوم سازی بوده و ۱۲ درصد نیز باید تخریب و بازسازی شوند.

استان قزوین دارای یک هزار و ۶۷۰ واحد آموزشی در ۱۴ منطقه آموزش و پرورش استان است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.