سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلمب ۴ واحد صنفی متخلف در مهاباد

سرپرست مرکز بهداشت مهاباد گفت: در راستای طرح تشدید نظارت بر اماکن تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی ۴ واحد متخلف پلمب شده است.

کریم علیزاده آذر سرپرست مرکز بهداشت مهاباد گفت: در راستای طرح تشدید نظارت بر اماکن تهیه، توزیع، عرضه مواد غذایی با حضور ۲۲ نفر از کارشناسان بهداشت محیط و حرفه‌ای مهاباد در قالب تیم‌های ۲ نفره و گشت‌های مشترک با ادارات جهادکشاورزی، تعزیرات حکومتی، اصناف، نظارت بر اماکن به اجرا در آمد.

وی اضافه کرد: در قالب این طرح ۴ واحد صنفی شامل ۲ کبابی، یک آرایشگاه زنانه و یک نانوایی به دلیل رعایت نکردن موازین بهداشتی پلمب و تحویل مراجع قضایی شده است.

علیزاده آذر ادامه داد: این صنوف به دلیل عدم رعایت دستور العمل‌های بهداشتی مطابق ماده ۱۳ قانونی مواد خوراکی و آشامیدنی پس از ارائه آموزش‌های لازم به متصدیان این صنف در مرحله اول اخطاریه صادر و در مرحله دوم اقدام به پلمب این اماکن شده است.

وی همچنین شهروندان تقاضا کرد؛ موارد تخلف بهداشتی و یا پیشنهادت و انتقادات خود را از طریق تماس با سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت و یا شماره تلفن ۴۲۴۴۲۲۵۰ مرکز بهداشت مهاباد مطرح کرده تا کارشناسان در کوتاه‌ترین زمان اقدامات لازم را انجام دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.