سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاسخگویی تلفنی وزیر بهداشت با یکی از تماس گیرندگان با سامانه ۱۹۰

وزیر بهداشت از سامانه ملی رسیدگی به شکایات، پیشنهاد‌ها و انتقادات ۱۹۰ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بازدید کرد.

بهرام عین اللهی در بازدید از سامانه ملی رسیدگی به شکایات، پیشنهاد‌ها و انتقادات ۱۹۰ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از نزدیک در جریان پاسخگویی کارشناسان این وزارتخانه به مردم و پیگیری‌ها و خدمات ارائه شده قرار گرفت.

از نکات جالب حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پاسخگویی و گفت‌وگو با یکی از برقرار کنندگان تماس با سامانه ملی ۱۹۰ بود که عین اللهی بدون معرفی خود با دقت مشکلات و پیشنهاد‌ها را شنید و دستورات لازم را صادر کرد.

گفتنی است، در این بازدید علیرضا رحیم نیا مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، وزیر بهداشت را همراهی می‌کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
ابراهیم رمضانی
۱۱:۰۸ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
سلام دخترم فارغ التحصیل پزشکی عمومی ازکشوراکراینه جهت کارورزی ازطرف وزارت نامه گرفتیم جهت پذیرش ازیکی ازدانشگاههای پزشکی تهران ولی متاسفانه روزها دربدراتاق مدیران هستیم
فرزانه
۰۹:۱۹ ۱۶ مرداد ۱۴۰۲
گفتنی است، در این بازدید علیرضا رحیم نیا مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، وزیر بهداشت را همراهی می‌کرد.
فرزانه
۰۹:۱۹ ۱۶ مرداد ۱۴۰۲
ممنون لطف کردید
فرزانه
۰۹:۱۹ ۱۶ مرداد ۱۴۰۲
سلام
وقت بخیر
خاستم از آقای دکتر عین الهی تشکر کنم
نمیدونم پیامم بهشون میرسه یا نه
چند وقت پیش ایشون همراه رییس جمهور به همدان سفر مردمی داشتند
همسرم از طریق نامه از ایشون درخواستی داشتند که با عنایت خداوند و لطف و احساس مسئولیتی که ایشون نسبت به مردم دارند
مشکل خانوادگی به شکر خدا حل شد
اصلا فکرشو نمیکردم براشون مهم باشه واین قدر برای درخواست های مردمی که تعداد خیلی زیادی هستن وقت بزارن
صمیمانه از توحه و پیگیری ایشون تشکر میکنم
وخوب بودن ومتعهد بودن رو یاد میگیرم.
????
فرزانه
۰۹:۱۹ ۱۶ مرداد ۱۴۰۲
از نکات جالب حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پاسخگویی و گفت‌وگو با یکی از برقرار کنندگان تماس با سامانه ملی ۱۹۰ بود که عین اللهی بدون معرفی خود با دقت مشکلات و پیشنهاد‌ها را شنید و دستورات لازم را صادر کرد.
فرزانه
۰۹:۱۹ ۱۶ مرداد ۱۴۰۲
بهرام عین اللهی در بازدید از سامانه ملی رسیدگی به شکایات، پیشنهاد‌ها و انتقادات ۱۹۰ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از نزدیک در جریان پاسخگویی کارشناسان این وزارتخانه به مردم و پیگیری‌ها و خدمات ارائه شده قرار گرفت.