سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص سهمیه ویژه و اضطراری آرد برای ایام نوروز

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: سهمیه ویژه و اضطراری آرد برای ایام نوروز با هدف تامین نیاز نان زائران در این ایام، اختصاص می‌یابد.

ابوالفضل چمندی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: پیش بینی افزایش سهمیه آرد بر اساس الگوی جدید در قالب قرارگاه خدمات سفر مشهد و ستاد تسهیلات خدمات سفر استان با تاکید استاندار انجام شده است.

او افزود: سایر نانوایی‌های مشهد در قالب الگوی جدید و بر اساس میزان فروش نان، سهمیه آرد دریافت میکنند و در صورت احتمال افزایش فروش در اسفند ماه، سهمیه اضطراری برای آنان لحاظ خواهد شد.

معاون اقتصادی استاندار خراسان رضوی ادامه داد: اما نانوایی‌های رینگ حرم مطهر با توجه به حجم حضور زائران در این منطقه از سهمیه ویژه آرد بنابر نیاز بهره می‌برند ضمن اینکه علاوه بر این افزایش سهمیه، ایجاد واحد‌های نانوایی سیار نیز در این مناطق با هماهنگی فرمانداری مشهد صورت میگیرد.

چمندی بیان کرد: در قالب جدید سهمیه بندی آرد برای نانوایی ها، هر واحد بر اساس میزان تولید و فروش نان سهمیه ماه آینده اش را دریافت میکند که این امر به عادلانه شدن میزان تخصیص سهمیه آرد و جلوگیری از فروش خارج از شبکه آرد کمک شایانی می‌کند.

او تصریح کرد: البته انتظار افزایش حضور مسافران از نیمه شعبان را در مشهد داریم که برنامه‌ریزی در این زمینه برای تامین نان و سایر کالا‌های اساسی در مراحل نهایی است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.