سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساز هشت گروه در تالار حافظ کوک می‌شود

معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: هفدهمین جشنواره موسیقی فجر از یکم تا سوم اسفند در شیراز برگزار می‌شود.

سید رسول موسوی نژادیان با اعلام برگزاری هفدهمین جشنواره موسیقی فجر استان فارس، گفت: این رویداد مهم همزمان با سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر ایران در شیراز برگزار می‌شود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: فارس آماده برگزاری هفدهمین جشنواره موسیقی فجر از تاریخ یکم تا سوم اسفند است.

او با اشاره به اینکه، نشست‌های نقد و بررسی و کارگاه‌های تخصصی موسیقی نیز هر شب بین نوبت‌های اول و دوم در «کافه کتاب»، طبقه فوقانی تالار حافظ برگزار می‌شود، گفت: این جشنواره با حضور هشت گروه از استان‌های فارس، بوشهر، کهکیلویه و بویراحمد، یزد، آذربایجان شرقی و خوزستان هر شب در سه نوبت یک ساعته ۱۸:۳۰، ۲۰:۳۰ و ۲۲ در تالار بزرگ حافظ فرهنگ و ارشاد فارس، برگزار خواهد شد.

معاون امور هنری فرهنگ و ارشاد فارس ایجاد نشاط، شادی در جامعه و ایجاد فرصت هنرنمایی برای هنرمندان رشته‌های مختلف موسیقی را از مهم‌ترین اهداف برگزاری رویداد پیش رو اعلام کرد.

او گفت: علاقه‌مندان و شهروندان استان به ویژه همشهریان شیرازی می‌توانند برای تهیه کارت ورود به سالن، نیم ساعت قبل از آغاز اجرا‌ها و یا در طول ایام برگزاری به روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس واقع در چهارراه حافظیه مراجعه کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.