سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقویت مدیریت بحران در حوزه محیط زیست

حفاظت محیط‌زیست چهارمحال‌وبختیاری در نمایشگاه نخستین رویداد مدیریت بحران ایران قوی ۱۴۰۱ برای تقویت مدیریت بحران در حوزه محیط زیست استان شرکت کرده است.

سعید یوسف‌پور مدیرکل حفاظت محیط‌زیست چهارمحال‌وبختیاری گفت: حضور در نمایشگاه نخستین رویداد مدیریت بحران ایران قوی ۱۴۰۱ در محور‌های مقابله با آتش‌سوزی در مناطق طبیعی، بیماری‌های حیات‌وحش و ایجاد لایه‌های اطلاعاتی برای مدیریت بحران در حوزه محیط زیست استان است.

وی گفت: آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع، آفات نباتی، آلودگی هوا، ازدحام جمعیت، بیابان‌زایی، خشکسالی، سیلاب، فرونشست، گرد و غبار و طوفان گرد و خاک و موج سرما از جمله محور‌های فرعی این رویداد بودند که مستقیم و غیرمستقیم در ارتباط با حفاظت محیط‌زیست هستند.


بیشتر بخوانید


وی از برنامه‌ریزی‌های این اداره‌کل در حوزه آمایش سرزمین خبر داد و افزود: لایه‌های اطلاعاتی در ارتباط با حیات‌وحش، بیماریها، منابع آبی، گرد و غبار، مناطق تحت مدیریت، آتش‌سوزی در مناطق طبیعی و … تهیه شده است که مبنای برنامه‌ریزی و مدیریت بحران‌های محیط زیستی در آینده خواهد بود.

گفتنی است، نمایشگاه نخستین رویداد مدیریت بحران ایران قوی ۱۴۰۱ «زیرساختی با محوریت رشد و توسعه دانش و فناوری در راستای ارتقای نظام مدیریت بحران کشور» در مرکز همایش‌های موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شهر تهران برگزار شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.