سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان:

کسر مزایای نیروهای شرکتی دانشگاه علوم پزشکی آبادان پرداخت می شود

آقای محمدی گفت : کسر مزایای نیروهای شرکتی دانشگاه علوم پزشکی به معنای عدم پرداخت آن نیست و پرسنل آن را دریافت خواهند کرد.

سید محمد محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان در واکنش به گلایه پرسنل این مجموعه در خصوص کسر مزایا از نیروهای شرکتی گفت : این موضوع به معنای عدم پرداخت آن نیست و تنها قرار است با کمی تاخیری پرداخت شود.

به گفته او بر اساس قانون تمام حقوق و مزایای نیروهای شرکتی حوزه بهداشت و درمان باید از محل درآمد دانشگاه های علوم پزشکی تامین شود و این در حالی است که درآمد دانشگاه آبادان پاسخگوی این حجم از هزینه نیست.

این مسئول گفت : با تمام نیروهای شرکتی که در دوران اوج کرونا استخدام شدند ابتدا قراداد 85 روزه منعقد شد و با وجود تبدیل وضعیت نشدن نیروهای شرکتی در سایر دانشگاه ها ، دانشگاه علوم پزشکی آبادان قراداد تمام پرسنل خود را تمدید کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان تاکید کرد در حال حاضر اعتبارات مورد نیاز برای پرداخت حقوق پرسنل شرکتی با کمک گرفتن از ردیف بودجه های دیگر تامین می شود.

آقای محمدی با بیان پرداخت نشدن مزایای نیروهای رسمی دانشگاه علوم پزشکی آبادان طی ماه های اخیر گفت : پسندیده تر آن بود که در این شرایط کمی به وضعیت معیشتی این افراد رسیدگی شود اما تلاش ها در سطح سازمان برنامه و بودجه وزارت بهداشت و درمان برای تامین بودجه و پرداخت هر چه سریع تر کسورات پرسنل شرکتی در حال انجام است.

او پرداخت کامل آخرین حقوق نیروهای شرکتی دانشگاه علوم پزشکی آبادان را نتیجه ای از این پیگیری ها توسط خود و نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد.

 آبادان ، خرمشهر و شادگان سه شهر زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی آبادان هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.