بهره برداری از بیمارستان تامین اجتماعی آبادان تا پایان امسال

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان گفت: بیمارستان ۱۶۶ تخت خوابی تامین اجتماعی آبادان تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

روشنی مدیر کل تامین اجتماعی خوزستان در  بازدید از شعب و مراکز درمانی آبادان ، از تحت پوشش قرار دادن ۶۵ درصد از مردم آبادان و خرمشهر خبر داد و گفت: حدود ۳۳۰ هزار نفر و در حدود ۶۵ درصد مردم آبادان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند.

روشنی با اشاره به طولانی شدن روند احداث بیمارستان ۱۶۶ تخت خوابی تامین اجتماعی گفت:  این بیمارستان تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

آقای عبدی زاده مدیر درمان تامین اجتماعی استان خوزستان نیز در رابطه با تامین نیروی انسانی پیش از تکمیل طرح بیمارستان در دست احداث تامین اجتماعی گفت: در بحث نیروی متخصص کاردان و کارشناس هم آزمون‌های متعدد برگزار شده و ۷۰ درصد نیرو‌های بیمارستان جذب شده اند که نیمی از آن‌ها در بیمارستان۱۷ شهریور در حال خدمت رسانی هستند و برای به کار گیری بقیه نیرو‌های مورد نیاز ، آزمون دیگری برگزار خواهد شد.
وی همچنین از آماده تحویل بودن مراکز درمانی در هفت شهرستان دیگر استان مثل ماهشهر، بهبهان و شوشتر خبر داد و افزود: بسیاری در مرحله تجهیز و حتی جذب نیرو هستند.
عبدالحمید عبایی مدیر کانون بازنشستگان خوزستان نیز در حاشیه این بازدید جمعیت بازنشست‌های مستمری بگیر در استان را ۲۲۰ هزار نفر و با احتساب خانواده‌ها بیش از ۷۰ درصد اعلام کرد و در رابطه با اجرای طرح همسان سازی حقوق گفت: طرح همسان سازی در سال ۹۹ و ۱۴۰۰ اجرا شد که ۲۵ درصد شامل طرح نشدند و قرار است تا پایان امسال مابه تفاوت به آن‌ها پرداخت شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.