سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایش "بوق یا دماغ" در قزوین به روی صحنه رفت

نمایش "بوق یا دماغ" در سالن علامه رفیعی قزوین به روی صحنه رفت.

سید قاسم سید قوامی مسوول واحد هنر‌های نمایشی حوزه هنری قزوین گفت: نمایش "بوق یا دماغ" به همت واحد هنر‌های نمایشی حوزه هنری قزوین به کارگردانی محمدمهدی شهرتی در سالن علامه رفیعی قزوین به روی صحنه رفت.

 سید قوامی افزود: میلاد شهرتی، الهام مرادی کلاره، محمدحسین کاظمی، فاطمه طاهری، نرگس گل کرمی، زهرا امینی، ویدا کوشیار، فاطمه حسنی، محمدمهدی ملاشاهی، درسا سید قوامی در این اثر هنری فعالیت دارند.

سید قوامی تصریح کرد: امسال براساس دغدغه‌های پیرامون زیست بوم و نظام مسائل استان قزوین در حوزه هنری، آثار هنری و نمایشی را تولید و در قالب اجرا به مخاطبان خود عرضه می‌کنیم که نمایش بوق یا دماغ یکی از این آثار است.

مسوول واحد هنر‌های نمایشی حوزه هنری قزوین گفت: این نمایش تا ۳۰ بهمن ماه جاری در سالن نمایش علامه رفیعی به اجرا در می‌آید.

وی اظهار کرد: نمایش "بوق یا دماغ" به نویسندگی لیلا روغنگیر قزوینی، یک نگاه دغدغه‌مند از زیست‌بوم استان قزوین در حفظ منابع طبیعی و باغستان سنتی شهر قزوین را گوشزد می‌کند که جزو سرمایه‌های ملی هستند و باید برای حفظ و نگهداری آن‌ها تلاش کنیم.

مسوول واحد هنر‌های نمایشی حوزه هنری قزوین گفت: این نمایش تصویری از ۱۰۰ سال آینده قزوین را نشان می‌دهد و به اهمیت حفظ منابع طبیعی و باغستان سنتی و تاثیر آن در زندگی مردم اشاره می‌کند.

سید قوامی یادآور شد: تماشای نمایش بوق یا دماغ برای عموم دانش آموزان رایگان و خانواده‌های آن‌ها نیم است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.