همزمان با دهه مبارک فجر عمارت هنر در قزوین افتتاح شد.

 همزمان با دهه مبارک فجر مرکز میان رشته‌ای نوآور‌های هنری جوان تحت عنوان عمارت هنر در خانه سردار مفخم (ساختمان امیرکبیر) قزوین با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس حوزه هنری کشور افتتاح شد.

رییس حوزه هنری استان قزوین در مراسم افتتاح عمارت هنر قزوین اظهار کرد: اعتقاد ما بر این است که ایجاد اشتغال پایدار در زیست بوم اهمیت دارد و اگر به دنبال پیشرفت هستیم باید فکری به حال اقتصاد هنر کنیم.

محمدرضا امامقلی افزود: تلاش ما این است که با راه‌اندازی این عمارت بتوانیم نیرو‌هایی تربیت کنیم که با دید باز به مسایل و مشکلات روز کشور و استان و با نگاه بومی‌گرایی و مردم‌محوری، وارد بازار کار حرفه‌ای شوند.

این مسوول ادامه داد: هنرجویان در قالب تیم‌های چندنفره، پس از فراگیری آموزش‌های مختلف برای تولید محصول باکیفیت برای ورود به بازار هدایت می‌شوند.

رییس حوزه هنری استان قزوین تاکید کرد: بهره گیری از امکانات و ظرفیت‌های موجود در استان برای تربیت هنرمند کنشگر حرفه‌ای در ایجاد هم افزایی در پیشبرد اهداف فرهنگی و هنری مشترک، ایجاد مجموعه‌های نوین و کارآمد برای تربیت نیروی متخصص و توانمند هنری و رسانه‌ای از جمله برنامه‌های است که در عمارت هنر به آن خواهیم پرداخت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار