سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونق گردشگری دفاع مقدس یکی از اولویت‌های اصلی استان کرمانشاه

استاندار کرمانشاه، رونق گردشگری دفاع مقدس را یکی از اولویت‌های اصلی استان برشمرد و گفت : حماسه «مرصاد» یک ظرفیت بزرگ برای تبدیل کرمانشاه به قطب گردشگری دفاع مقدس است.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در نشست ستاد استانی راهیان نور کرمانشاه در استانداری، گفت : کرمانشاه به عنوان استانی که آغاز و پایان جنگ در آن رقم خورده، دارای ظرفیت‌های بسیار گسترده‌ای در حوزه دفاع مقدس و راهیان نور و بهره‌گیری مناسب از این مزیت‌ها و جاذبه‌های معنوی نیازمند یک تلاش جهادی همراه با طرح‌ها و برنامه‌های خلاقانه است.

وی بر ضرورت تدوین طرح جامع گردشگری دفاع مقدس استان تاکید کرد و گفت: در گام اول استان نیازمند تدوین یک نقشه راه جامع و کلان‌نگر برای تعیین اولویت‌ها و راهکار‌ها در حوزه‌های مختلف و ترسیم وظایف دستگاه‌های مختلف و هماهنگی و هم‌افزایی میان این مجموعه‌ها است.

صحرایی تصریح کرد: در این برنامه جامع باید اهداف، اولویت‌ها و راهکار‌های تحول آفرین و اثرگذار در حوزه‌های مختلف مشخص شود و دستگاه‌های مختلف متناسب با حوزه فعالیت، بر اساس آن‌ها اقدام کنند تا از موازی کاری و اتلاف منابع موجود جلوگیری کنند.

وی برنامه‌ریزی برای تقویت محتوا و مبانی نظری دفاع مقدس و راهیان نور را یکی از اولویت‌های طرح جامع گردشگری دفاع مقدس کرمانشاه برشمرد و عنوان کرد: برنامه‌ریزی برای تقویت و ارتقای مبانی نظری و محتوای مرتبط با دفاع مقدس در استان کرمانشاه در حوزه تاریخ جنگ، رویداد‌ها و عملیات‌ها، نماد‌ها و یادمان‌ها و شخصیت‌های برجسته این حوزه، یکی از محور‌های مهم برنامه جامع است که باید نقشه راه آن ترسیم شود .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.