سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام ۲۵۰۰ دانشجوی استان سمنان به اردوی راهیان نور

مسؤول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه استان سمنان گفت: در اسفندماه، ۲ هزار و ۵۰۰ دانشجو از این استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب کاروان‌های راهیان نور اعزام می‌شوند.

عربی، مسؤول سازمان اردویی گردشگری و راهیان نور سپاه استان سمنان ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به آماده‌سازی اردوگاه‌های راهیان نور این استان در مناطق عملیاتی جنوب کشور برای میزبانی از زائران اعزامی به این مناطق اظهار کرد: ۴۰ خادم الشهدا در اردوگاه‌های شهید شوکت‌پور و شهید شاطری استان سمنان در استان خوزستان اقدام به آماده‌سازی و فضاسازی این اردوگاه‌ها برای حضور هر چه‌بهتر کاروان‌های راهیان نور کرده‌اند.

وی با اشاره به آغاز اعزام ۲ هزار دانش‌آموز دختر استان سمنان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس جنوب کشور بیان کرد: در حال حاضر اردو‌های راهیان نور دانش‌آموزی استان سمنان در مناطق عملیاتی جنوب کشور آغاز شده است.

مسؤول سازمان اردویی گردشگری و راهیان نور سپاه استان سمنان ادامه داد: شب گذشته کاروان‌های دانش‌آموزی دختران از شهرستان‌های سمنان و مهدی‌شهر در این مناطق مستقر شدند و کاروان‌های راهیان نور شاهرود، بسطام و بیارجمند و آرادان، سرخه، میامی و دامغان نیز ظرف ۲ روز آینده به این مناطق اعزام می‌شوند.

عربی عنوان کرد: اعزام کاروان‌های راهیان نور دانشجویی استان سمنان به استعداد ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از ۱۰ تا ۲۳ اسفندماه به مناطق عملیاتی جنوب کشور انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان از سوم فروردین‌ماه ۱۴۰۲ برنامه‌ریزی‌های لازم برای اعزام کاروان‌های راهیان نور مردمی نیز انجام شده است و بر این اساس اردوی راهیان نور مردمی از ۲۵ اسفندماه در سه مرحله انجام می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.