سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراخوان جمع‌آوری تصاویر، فیلم‌ها، آثار و اسناد دانشگاه شیراز

مدیر روابط عمومی دانشگاه شیراز گفت: به‌منظور حفظ اسناد دانشگاه شیراز فراخوانی برای جمع‌آوری تصاویر، فیلم‌ها و اسناد مربوط به این دانشگاه منتشر شده است.

حامد تقوایی، مدیر روابط عمومی دانشگاه شیراز در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح جمع‌آوری اسناد، تصاویر و فیلم‌های دانشگاه شیراز، اظهار کرد: این فراخوان با عنوان «طرح یادگار روزگار» در پی اجرای طرح هویت سازمانی دانشگاه شیراز از سوی روابط عمومی دانشگاه منتشر شده است.

او ادامه داد: به‌منظور حفظ اسناد و آثار دانشگاه و راه‌اندازی موزۀ اسناد و گالری عکس دانشگاه شیراز این فراخوان برای جمع‌آوری تصاویر، فیلم‌ها و اسناد مربوط به دانشگاه شیراز منتشر شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه شیراز با تأکید بر اینکه این دانشگاه، با قدمت نزدیک به ۸۰ سال فعالیت، بخش مهمی از تاریخ شهر شیراز و همین‌طور کشور ایران را دربردارد، تصریح کرد: با توجه به اینکه دانشگاه شیراز به عنوان یکی از نهاد‌های فعال و تأثیرگذار در کشور که گنجینه‌ای تاریخی به‌شمار می‌رود، برنامه‌ریزی برای موزه و ضبط آثار و اسناد آن، امری ضروری و اولویت دار است.

به‌گفته این مقام مسئول، روابط عمومی دانشگاه شیراز در این طرح در نظر دارد در ۴ بخش تصاویر، فیلم‌ها، صوت و اسناد مکتوب و آثار اعم از کتب، نامه‌ها، یادداشت‌ها و دفاتر در پیوند با دانشگاه شیراز را جمع‌آوری و آرشیو کند.

تقوایی ضمن دعوت از همه افراد به‌ویژه اعضای هیأت‌علمی فعال و بازنشسته دانشگاه شیراز، دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه، کارکنان فعال و بازنشسته‌ی دانشگاه، اصحاب رسانه، بخصوص عکاسان خبری که به هرنوعی می‌توانند در ارائه تصاویر، فیلم‌ها و اسناد مرتبط با دانشگاه شیراز در این طرح همکاری کنند، اضافه کرد: هرگونه همکاری در انجام این طرح، از ارزش معنوی بالایی برخوردار است؛ چراکه باعث ماندگاری یک هویت تاریخی شده و انتقال آن به نسل‌های آینده را رقم می‌زند.

او تصریح کرد: علاقه‌مندان از طریق مراجعه به سایت طرح یادگار روزگار به نشانی (www.shirazu.ac.ir/web/yadegar) و ارسال اثر و تکمیل فرم اطلاعات از طریق سایت، مراجعه حضوری یا ارسال پستی به روابط‌عمومی دانشگاه شیراز به نشانی شیراز، بولوار جمهوری اسلامی، ساختمان مدیریت دانشگاه شیراز، طبقه چهارم، مدیریت روابط عمومی دانشگاه شیراز، می‌توانند آثار و اسناد موجود را برای روابط‌عمومی دانشگاه شیراز ارسال کنند.

مدیر روابط‌عمومی دانشگاه شیراز بیان کرد: شهروندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این فراخوان، با شماره تلفن‌های ۰۷۱۳۶۲۸۶۴۵۰/ ۰۷۱۳۶۲۸۶۴۱۸ تماس بگیرند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.