سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان میزبان رویداد آموزشی «همنا»

رویداد آموزشی همنا با هدف دانش‌افزایی و مشارکت نهادمند جوانان با حضور مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان در محل هتل جهانگردی برگزار شد.

مرتضی کامل نواب مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی و فعالیت‌های داوطلبانه وزارت ورزش و جوانان در آغاز به کار رویداد آموزشی همنا در کرمان گفت: رویداد توانمندی سازی همنا با عنوان هم افزایی مشارکت نهادمند اجتماعی فرصتی برای جمع شدن سازمان‌های مردم نهاد در سراسر استان است که در این رویداد از سایر تشکل‌های مردم نهاد جوانان که در دیگر دستگاه‌های متولی مجوز دریافت کرده اند هم دعوت شده است.

او با اعلام اینکه سرفصل‌ها و محور‌های آموزشی پیش بینی شده برای شرکت کنندگان ارائه می‌شود و افراد حاضر گواهی پایان دوره را دریافت خواهند کرد، افزود: حمایت‌های مالی وزارت ورزش و جوانان از سازمان‌های مردم مستلزم شرکت دبیران این سازمان‌های مردم نهاد در این رویداد آموزشی است.

کامل نواب تصریح کرد: حضور پرتعداد سازمان‌های مردم نهاد در این رویداد باعث می‌شود، استفاده بیشتری از این رویداد شود و قطعاً اتفاقات مثبتی برای استان کرمان هم رخ خواهد داد.

او بیان داشت: مشارکت نهادمند اجتماعی جوانان، قوانین و مقررات در حوزه سمن‌های جوانان و روش‌های جذب منابع مالی و گزارش نویسی در این دوره یک روزه مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد و آموزش داده می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.