سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام ۶ هزار و ۳۳۹ مورد مساعدت دارویی برای بیماران صعب‌العلاج چهارمحال و بختیاری

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تعداد بازرسی از شرکت‌های دارویی را ۴۲ مورد اعلام کرد و گفت: ۶ هزار و ۳۹۹ مورد مساعدت‌های دارویی برای بیماران به مبلغ ۳۳ میلیارد و ۹۳۱ میلیون و ۹۸۰ هزار ریال انجام شده است.

رضا محمدی از صدور ۵۱ موافقت اصولی تاسیس داروخانه در دولت سیزدهم در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: در راستای مدیریت نظارت بر دارو و مواد تحت کنترل، ۵۹۴ مورد بازرسی از داروخانه‌های دولتی، خصوصی و بیمارستانی انجام شد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تعداد بازرسی از شرکت‌های دارویی را ۴۲ مورد اعلام کرد و افزود: همچنین طی این مدت ۶ هزار و ۳۹۹ مورد مساعدت‌های دارویی برای بیماران صعب‌العلاج به مبلغ ۳۳ میلیارد و ۹۳۱ میلیون و ۹۸۰ هزار ریال انجام شده است.


بیشتر بخوانید


محمدی از رسیدگی و پاسخگویی به چهار هزار و ۴۳۵ مورد شکایت در سامانه ۱۹۰ (اطلاع‌رسانی دارو‌ها و سموم و کمبود‌های دارویی) و بررسی ۲ میلیون و ۲۲۹ هزار و ۳۰۷ نسخه، انجام ۱۰۲ مورد بازدید مشترک با تعزیرات، صدور ۳۲ مورد مجوز بهره‌برداری، صدور ۸۰ پروانه مسئول فنی، صدور و تمدید ۳۷۸ پروانه بهداشتی ساخت، صدور و تمدید ۹۰ شناسه نظارت کارگاهی، صدور ۱۸۸ مجوز صادرات، طی این مدت خبر داد و بیان کرد: تعداد آزمایشات انجام‌شده و تعداد نمونه‌های دریافتی به ترتیب ۶۱ هزار و ۱۰۷ مورد و ۹ هزار و ۵۲۵ مورد است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.