سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه یزد:

صنعت پوشاک مشکل اشتغال استان یزد را حل می‌کند

آیت الله ناصری گفت: صنعت پوشاک از صنایعی است که مشکل اشتغال کشور و استان یزد را به سرعت حل می‌کند.

آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در بازدید از کارگاه تولید پوشاک در شهرک صنعتی تفت با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت دانش‌بنیان‌ها گفت: صنایع و مشاغل دانش بنیان می‌توانند بدون آلایندگی و با کمترین مشکلات در حوزه محیط زیست، به تولید و اشتغالزایی بالا برسند. 

او بر لزوم حمایت دولت از شرکت‌ها و مجموعه‌های دانش بنیان تأکید کرد و افزود: دانش بنیان‌ها معمولا پربازده هستند و می‌توانند اشتغالزایی کنند.

آیت الله ناصری توسعه صنعت نساجی در کشور و استان یزد را خواستار شد و تصریح کرد: صنعت پوشاک، صنعتی است که می‌تواند مشکل اشتغال کشور را در سریعترین زمان ممکن حل کند، چرا که نیاز به سرمایه گذاری کلان ندارد و می‌تواند کشور ما را از واردات پوشاک بی‌نیاز کند.

امام جمعه یزد اظهار داشت: اگر صنعت پوشاک در یزد و در سطح کشور تقویت شود، زنجیره صنعت نساجی کامل می‌شود و از کشت پنبه تا تولید پوشاک، رونق پیدا خواهد کرد.

او ادامه داد: این طرح حتی در روستا‌ها نیز قابل اجراست و با آموزش می‌توان این صنعت را ایجاد کرد و در کمترین زمان به آن رونق بخشید.

آیت الله ناصری تولیدکنندگان و فروشندگان را به سود کم فراخواند و گفت: باید صبر کرد و بعضا نباید انتظار داشت سریع به سود برسیم. ضمن اینکه در تولید باید به ارتقای کیفیت، قیمت رقابتی و بازاریابی مناسب توجه شود.

نماینده ولی فقیه با اشاره به اینکه در کنار تولید باید تولید ماشین آلات را نیز مدنظر قرار دهیم، افزود: باید با نوآوری و دستیابی به نیاز‌های خط تولید در داخل کشور و با استفاده از استعداد‌های خوبی که در این زمینه داریم، در این حوزه نیز ورود کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۱۷ ۲۴ بهمن ۱۴۰۱
پول که تو جیب مردم نیست هیچ صنعتی مشکلات را حل نمی کند و معجزه نمی شود