سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قول مساعد معاون وزیر اقتصاد در پرداخت تسهیلات به سرمایه‌گذاران/ تولیدکنندگان را تنها نمی‌گذاریم

همزمان با دهه فجر و افتتاح چندین طرح صنعتی، معاون وزیر اقتصاد نسبت به حمایت و پشتیبانی از تولیدکنندگان و صنعتگران قول مساعد داد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد و دارایی در آیین افتتاح سه طرح صنعتی در اردبیل گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر در استان اردبیل ۶۸ طرح تولیدی و صنعتی به بهره‌برداری رسید که سرمایه‌گذاری انجام شده برای این طرح‌ها حدود ۲ هزار میلیارد تومان بوده است.

ذبیح‌اله سلمانی تصریح کرد: اکثر این سرمایه از طریق خود کارآفرینان و سرمایه‌گذاران تأمین شده تا شاهد تکمیل و بهره‌برداری از واحد‌های صنعتی باشیم و حدود ۲۰۰ میلیارد تومان نیز تسهیلات بانکی برای صاحبان این واحد‌ها پرداخت شده است.

او گفت: اولین کارخانه‌ای که در اردبیل به بهره‌برداری رسید تولید شکلات و آب‌نبات بود که با ظرفیت پنج هزار و ۲۰۰ تن و با سرمایه‌گذاری ۵۳ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد و دارایی میزان اشتغال این واحد را ۳۰ نفر اعلام کرد و افزود: این میزان اشتغال تا ۲۰۰ نفر قابل ارتقا است و سرمایه‌گذار آن ۱۰ میلیارد تومان از تسهیلات بانکی استفاده کرده است.

سلمانی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: برای توسعه کارخانه نیز نیاز به حمایت و پرداخت تسهیلات بانکی بود که قول مساعد دادیم در سریعترین زمان این تسهیلات برای کارآفرینان پرداخت شود.

او اضافه کرد: دومین واحدی که امروز در اردبیل به بهره‌برداری رسید، کارخانه تولید پودر لباسشویی است که به ظرفیت سه هزار تن در سال و با حجم سرمایه‌گذاری ۱۵ میلیارد تومان افتتاح شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد و دارایی بیان کرد: ما سعی می‌کنیم از سرمایه‌گذاران حمایت‌های لازم را انجام دهیم که قطعا پرداخت تسهیلات بانکی و تسهیلات تبصره ۱۸ در پشتیبانی از این مجموعه‌های تولیدی و صنعتی در اولویت خواهد بود.

سلمانی به افتتاح سردخانه ۸۰۰ تنی در اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: حجم سرمایه‌گذاری این مجموعه ۱۱.۵ میلیارد تومان است که سرمایه‌گذار آن یک میلیارد و پانصد میلیون تومان تسهیلات بانکی دریافت کرده است.

او گفت: قرار شد برای طرح‌های توسعه‌ای این مجموعه چهار تا پنج میلیارد تومان تسهیلات نیز تأمین شود که ما از طریق وزارت اقتصاد و دارایی تأمین این منابع و پرداخت آن را از سوی بانک‌های عامل پیگیری خواهیم کرد تا در سال آینده امکان توسعه این طرح‌ها به شکل مناسب فراهم آید.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.