سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان هواپیمایی کشور:

حضور میلیونی مردم در راهپیمایی، باطل سحر همه نیرنگ‌های دشمنان شد

محمدی گفت: حضور میلیونی مردم در راهپیمایی امروز، باطل سحر همه نیرنگ‌ها و فتنه‌هایی شد که دشمنان قسم خورده اسلام با همه اتاق‌های فکری شان تنظیم کرده بودند.

محمد محمدی امروز در جمع راهپیمایان یوم الله ۲۲ بهمن در رفسنجان با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران در بخش اعظم تکنولوژی روز دنیا پیشگام و نرخ رشد سرعت علمی ما بی نظیراست، گفت: ایران امروز در حوزه فضا در رده ۴ کشور برتر دنیا قرار دارد.

او بیان داشت: امروز در اکثر صنایع، پیش رو هستیم و به برکت انقلاب ایران، فرهنگ بلند مقاومت در همه کشور‌های مسلمان طنین انداز است؛ اما دشمنان بیکار ننشستند و برای آن برنامه ریزی می‌کنند و امروز با بصیرت و نگاه عمیق می‌شود این مسائل را درک کرد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشور تصریح کرد: امروز دشمنان همه اتاق‌های فکر و رسانه را به کار گرفته اند و یک جنگ تمام عیار ترکیبی از مهرماه امسال علیه جمهوری اسلامی به راه انداخته اند؛ اما فکر نمی‌کردند که جمهوری اسلامی تا ۲۲ بهمن دوام بیاورد.

او گفت: امروز نگاه امیدآفرینی و توانمندی‌ها می‌تواند به عنوان اصل راهبردی ما باشد و به فضل خداوند و مردم، دستاورد‌های انقلابی و زیرساخت‌ها در حوزه‌های مختلف زیاد است.

محمدی با بیان اینکه در رفسنجان در حوزه راه، فعالیت‌های خوبی صورت گرفته که بخشی انجام و بقیه آن ها در حال انجام است، گفت: در حوزه نهضت ملی با تملک اراضی تا پایان سال، تکلیف زمین‌ها مشخص می‌شود و برای قریب به ۲ میلیون نفر واگذاری زمین پیش بینی شده است تا نهضت ملی را به سرعت خوبی پیش ببریم.

او افزود: در حوزه آب، انتقال آب خلیج فارس و الحاق آن به رفسنجان با اعتبار ۲ هزار میلیارد تومان پیش بینی شده است که عملیاتی خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.