سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمایشگاه تخصصی صنعت نفت یک جشنواره واقعی است

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت رویداد بزرگ اقتصادی و صنعتی در جای خود یک جشنواره واقعی است.

حمید رضا گلپایگانی گفت: صنعت نفت یک صنعت فناوری محور است و نمایشگاه محل نمایش فناوری‌های جدید است و در بخش حفاری که مهمترین بخش صنعت نفت در فرآیند تولید نفت و گاز است کار‌های بزرگی در زمینه ساخت قطعات و تجهیزات راهبردی این صنعت صورت گرفته است.

او می‌گوید: در شرایط محدودیت‌ها و تحریم‌های ظالمانه، این تلاش و همت مضاعف سازندگان داخلی و هم افزایی، همدلی و همکاری‌های موثر با متخصصان و کارشناسان صنعت نفت و حفاری، موجب شده که عملیات حفاری و خدمات یکپارچه فنی. مهندسی بدون کوچکترین وقفه، استمرار و به نحو مطلوب پاسخگوی برنامه‌های صنعت نفت کشور باشیم.

گلپایگانی گفت: شرکت ملی حفاری ایران در راستای اهداف و برنامه‌های اقتصاد مقاومتی و تحقق شعار سال، نهایت همکاری و همیاری را با سازندگان و صنعتگران داخلی و دانش بنیان‌ها خواهد داشت و مدیران و نمایندگان مدیریت‌های پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت و تدارکات و امور کالای شرکت در بازدید و بررسی توانمندی‌ها و ظرفیت شرکت‌ها در ارتباط با زمینه‌های همکاری رایزنی و تبادل نظر داشته اند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.