سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح اولین واحد‌های مسکونی سیل مرداد امسال کشور در روستای آهنگران

مرحله اول واحد‌های احداثی آسیب دیده از سیل مرداد امسال در روستای آهنگران فراهان افتتاح شد.

با حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار مرکزی، فرمانده سپاه روح‌الله و جمعی از مدیران مرحله اول واحد‌های احداثی آسیب دیده از سیل مرداد امسال در روستای آهنگران فراهان افتتاح و کلید منازل تحویل مالکان شد.

مخلص‌الائمه استاندار مرکزی در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش گسترده گروه‌های جهادی، بسیج سازندگی، بنیاد مسکن و سایر مبادی اجرایی، اظهار امیدواری کرد عملیات احداث و تحویل تمام واحد‌های تخریب شده، تا پایان سال اتمام یابد.

مخلص الائمه افزود:واحد‌های تحویل شده اولین واحد‌های احداثی کشور است که در سیل مردادماه تخریب شدند و امروز تحویل مالکان آن شدند.

او ادامه داد: لایروبی قنوات، احداث پروژه‌های عمرانی و ... نیز به پیشرفت حدود ۶۰ درصد رسیده است.

محترمی مدیر کل مدیریت بحران استانداری مرکزی گفت: همچنین بیش از ۹۵ درصد واحد‌های تعمیری آسیب دیده از سیل نیز در ماه‌های گذشته بازسازی شده است.

محترمی افزود: قرار است با تلاش اداره کل مدیریت بحران و سازمان بسیج سازندگی مابقی واحد‌های احداثی نیز تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

او اضافه کرد: سیل مردادماه امسال خسارت‌های گسترده‌ای را در استان مرکزی در بخش‌های کشاورزی، زیرساخت‌های عمرانی و منازل مردم بر جای گذاشت. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مرکزی بیان کرد: از همان ساعات اولیه بازسازی مناطق سیل زده آغاز شد و در کمتر از یک ماه اکثر واحد‌های تعمیری مورد بازسازی قرار گرفت و در اختیار مردم قرار گرفت و هم‌زمان نیز کار ساخت واحد‌های احداثی آغاز شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.