سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیعت مردم چهارمحال و بختیاری با امام راحل نقطه عطفی در پیروزی انقلاب اسلامی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بیعت مردم این استان با امام خمینی (ره) در ۲۰ بهمن‌ماه ۱۳۵۷ نقطه عطفی در پیروزی انقلاب اسلامی و افتخاری برای مردم این استان است.

محسن حسین‌میرزایی گفت: ۲۰ بهمن‌ماه هر سال یادآور حضور مردم ولایت‌مدار و غیور چهارمحال و بختیاری برای بیعت با امام خمینی (ره) است.

وی افزود: مردم غیور و سلحشور استان چهارمحال و بختیاری به‌ویژه عشایر بختیاری در ۲۰ بهمن‌ماه ۱۳۵۷ با بصیرت انقلابی، محضر امام راحل عظیم‌الشأن شرف‌یاب شدند و با ایشان بیعت کردند.


بیشتر بخوانید


حسین میرزایی این اقدام به‌موقع و بهنگام را باعث تسریع در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی دانست و تصریح کرد: در آن روز‌های سخت بهمن ۱۳۵۷ مردم چهارمحال و بختیاری با بینش و بصیرت مثال‌زدنی اقدامی به‌موقع و مؤثر انجام دادند و تیر خلاص را بر پیکر رژیم پهلوی وارد و در پیروزی انقلاب اسلامی ایران نقش ارزشمندی ایفا کردند.

وی یادآور شد: این اقدام شجاعانه نشان‌گر ولایت‌مداری، غیرت دینی، بصیرت و بینش بالای مردم غیور استان چهارمحال و بختیار است که در بزنگاه تاریخی با حضور در محضر امام راحل عظیم‌الشأن با معظم‌له بیعت کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: بازتاب این حرکت شجاعانه در ایران اسلامی باعث اُمیدآفرینی و وحدت بیشتر بین مردم و عامل تسریع در پیروزی انقلاب اسلامی شد.

حسین‌میرزایی تاکید کرد: این حرکت ارزشمند بار‌ها از سوی امامین عزیز انقلاب اسلامی مورد قدردانی قرار گرفته و این اقدام نشان‌گر صداقت، صمیمیت، بصیرت و بینش والای مردم استان چهارمحال و بختیاری است.

وی افزود: این اقدام همچنین بیانگر عشق و دلدادگی مردم استان چهارمحال و بختیاری به اسلام عزیز، ۱۴ نور مقدس و گفتمان اصیل و فاخر انقلاب اسلامی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: امید است با تصویب روز ۲۰ بهمن‌ماه به‌عنوان روز «استان چهارمحال و بختیاری» از سوی شورای‌عالی انقلاب فرهنگی و ثبت در تقویم ایران اسلامی، این رخداد عظیم تاریخی به‌عنوان الگویی برای حق‌طلبان و آزادی‌خواهان جهان اسلام ماندگار شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.