سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در جلسه شورای اداری خراسان جنوبی مطرح شد؛

از شناسایی سرمایه گذاران تا توجه به معادن

نمایندگان مردم خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی بر شناسایی سرمایه گذاران در استان و رفع مشکلات معادن تأکید کردند.

اسحاقی نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی در شورای اداری خراسان جنوبی که با حضور مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد با بیان اینکه اشتغال در خراسان جنوبی توجه به امنیت کشور است و امید است اتفاقات مبارک بیفتد، گفت: استاندار تاکنون پیگیر شناسایی سرمایه‌گذاران برای تسریع در روند سرمایه گذاری در استان بوده و هست.

او افزود: اعتماد عمومی به عنوان یک سرمایه برای دولت ارزشمند است و حفظ آن مستقیما به دست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

اسحاقی عنوان کرد: دومین شهرستان پرجمعیت استان قائنات است و با توجه به ظرفیت‌های فراوان این شهرستان باید بیمارستان تأمین اجتماعی در قاین راه اندازی شود.

نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی باید مکلف شود که در شهرستان زیرکوه به عنوان منطقه صفر مرزی سرمایه گذاری کند.

او افزود: این دولت نام خود را در تاریخ به نیکی ثبت خواهد کرد.

جوانان، عامل نگهداشت انقلاب

خسروی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: همان عواملی که انقلاب را پیروز کرد انقلاب را نگه می‌دارد و این عوامل همان مردم و جوانان هستند.


بیشتر بخوانید


او با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص توجه به معادن افزود: معادن بایستی فعال شوند و مسئله معادن مهم است، در زیر ساخت‌های معادن مشکل داریم و باید این مشکلات رفع شود تا معادن ما شکوفا شوند.

خسروی خطاب به مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از شما انتظار داریم تا از فرصت این سفر استفاده کرده و پای درد و دل اصناف و صنایع بنشینید و به حل مشکلات آن‌ها بپردازید.

ضرورت توجه به مهارت در حوزه ظرفیت های استان

نخعی نماینده مردم شهرستان های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: قریب به یکسال است که از تلاش‌های ما در زمینه دپارتمان معدن می‌گذرد و اکنون به نتیجه رسیده است، ما ظرفیت‌های خوبی داریم و اگر بخواهیم ان‌ها را بالفعل کنیم باید به مهارت توجه کنیم.

او افزود: در برنامه هفتم و بودجه‌های سنواتی بایستی به مهارت آموزی و معدن به توجه شود.

نخعی گفت: همچنان وضعیت اشتغال خوب نیست و جوانان تحصیل کرده و بیکار زیادی داریم که باید زمینه اشتغال آن ها را فراهم کنیم و تولیدی‌های مختلفی در سطح استان فعالیت خود را شروع کرده و امیدوار به حمایت‌ها هستند و باید از آن‌ها حمایت کنیم.

نماینده مردم شهرستان های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: در تخصیص بودجه خراسان جنوبی بایستی نگاه ویژه ای شود و وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به مردم خراسان جنوبی بدهکار است هندلینگ‌های اقتصادی در استان ما کم است، استان ما مظلوم واقع شده است و درخواست داریم بحث سرمایه گذاری در استان را ویژه ببینید.

او گفت: همچنین در زمینه تأمین اجتماعی و بهزیستی مشکلات زیاد است که مکتوب این مشکلات را تقدیم خواهم کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.