سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یادوخاطره نخستین شهید خلبان نیروی هوایی در مهاباد گرامی داشته شد

مسئولان مهاباد در هشتمین روز دهه‌فجر و به مناسبت روز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با غبارروبی و گلباران مزار شهید سرلشکر خلبان «خالد حیدری» به مقام شامخ این شهید ادای احترم کردند.

آیین غباروبی و گلباران مزار نخستین شهید خلبان نیروی هوایی جمهوری اسلامی و با حضور فرماندار مهاباد و مسئولان دستگاه‌های اجرایی، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهید حیدری و جمعی از فرماندهان و سربازان تیپ ۳۴۶ شهید نصیرزاده ارتش در کنار یادمان این شهید سرافراز در ورودی مهاباد از سمت ارومیه برگزار شد.

این آیین با نواختن سرود جمهوری اسلامی توسط گروه سرود تیپ ۳۴۶ شهید «نصیرزاده» ارتش در مهاباد آغاز شد و حاضران با قرائت فاتحه و نثار شاخه گل بار دیگر با آرام‌های والای انقلاب اسلامی و راه شهدا، تجدید پیمان کردند.

سرلشکر خلبان «خالد حیدری» از تیزپروازان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در نخستین روز جنگ تحمیلی هنگام ماموریت هوایی در عراق به درجه رفیع شهادت نایل و در آسمان جاودانه شد.

همچنین در ادامه برنامه‌های امروز نشست مشترک نیرو‌های مسلح با سخنرانی فرماندار ویژه مهاباد و فرمانده سپاه شهدای این شهرستان در طلایی برگزار شد و در انتها از تعدادی از خانواده شهدا قدردانی به عمل آمد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.