سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزادی برخی متهمان در فارس با عفو رهبری برای محکومان ناآرامی‌های اخیر

مدیرکل زندان‌های استان فارس گفت: در پی عفو رهبری، پیش بینی می‌شود تا با توجه به بررسی‌های پرونده محکومان و متهمان هزار زندانی از زندان های استان آزاد شوند.

ابراهیمی مدیرکل زندان‌های استان فارس عفو رهبری با بیان اینکه عفو رهبری برای محکومان ناآرامی‌های اخیر شامل متهمان و محکومان در محاکم قضایی استان در هر مرحله از رسیدگی و یا زندانی است، اظهار کرد: پیش بینی می‌شود تا با توجه به بررسی‌های پرونده محکومان و متهمان هزار زندانی آزاد و ۲ هزار و ۵۰۰ زندانی و متهم تخفیف مجازات بگیرند.

او افزود: قرار است در این عفو پرونده محکومان نا آرامی‌های اخیر تا ۲۲ بهمن و سایر محکومان تا پایان بهمن ماه رسیدگی و تعیین تکلیف شوند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس نیز گفت: با پیشنهاد رییس قوه قضاییه و تایید و موافقت رهبر انقلاب، عفو معیاری اعلام شد که مطابق با آن چند هزار نفر در استان فارس تا ۲۲ بهمن از زندان‌های فارس آزاد می‌شوند.

او افزود: این عفو معیاری شامل کسانی می‌شود که در اغتشاشات اخیر لیدر نبوده و نقش اساسی نداشته و به صورت احساسی اقداماتی انجام داده اند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی تصریح کرد: کسانی که جرائم امنیتی، سرقت و جرایم خشن و مهم نداشته باشند نیز مشمول این عفو می‌شوند که برای آزادی این افراد کمیته ویژه‌ای تشکیل می‌شود تا کار آزادی این افراد سریع‌تر انجام شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.