سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار رادان:

نیروی انتظامی آسایش خود را فدای امنیت مردم می‌کند/ خدمت در لباس امنیت یک توفیق الهی است

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: نیروی انتظامی آسایش خود را فدای آرامش و امنیت مردم می‌کند.

سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور که به هرمزگان سفر کرده، شب گذشته در دیدار با نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: به دنبال حل مشکلات کارکنان نیروی انتظامی و مسکن آنان به ویژه در هرمزگان به عنوان استان هدف هستیم.

سردار رادان گفت: به علت شرایط سخت خدمت در هرمزگان، مشکلات باید از سوی منابع داخل استان برطرف شود.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: نیروی انتظامی آسایش خود را فدای آرامش و امنیت مردم می‌کند.

سردار رادان گفت: تفاهم نامه همکاری مشاوره‌ای بین نیروی انتظامی و ائمه جمعه در هرمزگان به عنوان استان پایلوت اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: استان هرمزگان با وجود اینکه سایه محرومیت ‌روی آن افتاده است، اما این محرومیت با منابع سرشار و امکاناتی که داخل استان وجود دارد قابل حل است.

سردار رادان تصریح کرد: یکی از ماموریت‌های مهم مقام معظم رهبری به بنده رفع مشکلات معیشتی کارکنان بوده و آرامش و احساس خاطر من نیز در گرو رفع همین دغدغه‌ها و مشکلات است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان نیز گفت: قاچاق سوخت، اتباع بیگانه و مسائل اقتصادی سه مشکل هرمزگان است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده به همکاری مشاوره‌ای نیروی انتظامی و ائمه جمعه اشاره کرد و گفت: مشاوره دادن به صاحبان پرونده‌ها یک کار ارزشمند است که موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

نشست صمیمی با پیشکسوتان و همکاران وابسته فراجا

فرمانده فراجا در نشست صمیمی با پیشکسوتان و همکاران وابسته فراجا در مجموعه انتظامی و مرزبانی استان هرمزگان گفت:خدمت در لباس امنیت یک توفیق الهی است.

سردار رادان فرزندان همکاران وابسته فراجا را سرمایه‌های نظام دانست و گفت: اولویت جذب و استخدام با فرزندان کارکنان و به ویژه همکاران وابسته است و ما افتخار می‌کنیم که فرزندان پیشکسوت، مسیر پرافتخار پدران خود را طی کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.