سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان:

قدرت امروز ایران به برکت انتصاب به امیرالمومنین است

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر امروز خداوند این ملت را در برابر استکبار قوی ساخته،به برکت انتصاب به امیرالمومنین است.

حجت الاسلام امان الله علیمرادی در آیین «جشن ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای و تجلیل از جوانان انقلاب ۵۷ و پیشکسوتان امروز» که به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) با حضور میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، هیئت همراه، انجم شعاع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، کامیابی رئیس و اعضای هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای شهرستان کرمان، پیشکسوتان و ورزشکاران در محل زورخانه بین المللی شهید لنگری زاده برگزار شد، ایام الله دهه مبارک فجر را مظهر قوت جسمی، قوت ظاهری و شدت روحانی ملت ایران دانست و گفت: خداوند این ملت را به لحاظ بدنی و مادی قوت بخشید و به لحاظ اخلاقی، عزت روحی، کرامت نفسانی و شرافت انسانی استوار ساخت.

او افزود: خداوند این ملت را در برابر استبداد و استکبار سر پا کرد و به این ملت نماد قوت و قدرت، نماد عزت و کرامت در برابر همه مستکبران، قلدران، جهانخواران و چپاول گران اعطا کرد و این سرزمین را از چنگال آن‌ها آزاد کرد که همه این‌ها به برکت انتصاب به امیرالمومنین است.

حجت الاسلام علیمرادی تصریح کرد: امام راحل دست پرورده، پرورش یافته و تربیت شده مکتب امیرالمومنین در این روزگار، پرچمدار عزت، کرامت، شرافت، قوت و مایه سربلندی این ملت شد و ملت هم پشت سر امام خود در برابر همه پلیدی ها، زشتی ها، ظلمت ها، تاریکی‌ها و نگون بختی‌های ایستاد.

او بیان داشت: این راه عزت، کرامت، شرافت، فرزانگی و عزت ادامه دارد و به فضل پروردگار به همت این ملت و به برکت اعتقادات اسلامی (اعتقاد به ولایت امیرالمومنین و اولادش) این کشور و این ملت، هم در دنیا و هم در آخرت، سربلند و افتخارآفرین همه ملت‌های جهان خواهد بود.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، برای مردم دیار کریمان به ویژه خدمتگزاران و پیشکسوتان ورزش، سربلندی، عزت، کرامت و شرافت در دنیا و آخرت آرزو کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.