سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تصادف مرگبار در محور رودبار به منجیل + تصاویر

رئیس پلیس راه گیلان گفت: برخورد ۲ خودروی سواری و یک کامیون در محور رودبار به منجیل ۲ کشته و ۴ زخمی بر جای گذاشت.

سرهنگ جاور صفاری، رئیس پلیس راه گیلان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در کیلومتر ۲ محور رودبار به منجیل، مأموران پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، یک دستگاه کامیون کمپرسی داف که از محور رودبار به سمت منجیل در حال تردد بوده، پس از برخورد با نیوجرسی وسط جاده و انحراف به مسیر مخالف جاده با خودرو‌های سمند و پراید که از مسیر جنوب به شمال در حال حرکت بودند، برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه استان گیلان با بیان اینکه متأسفانه در این حادثه راننده و سرنشین ۶۰ و ۳۷ ساله سواری سمند در محل حادثه جان باختند، تصریح کرد: همچنین ۳ نفر دیگر هم مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ صفاری علت وقوع تصادف را توجه نکردن به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی از سوی راننده کامیون اعلام و به رانندگان توصیه کرد؛ قبل و در هنگام رانندگی از دارو‌های خواب آور استفاده نکنند و در هنگام صبح و دقایق پایانی روز یا غروب که رانندگی نیاز به دقت و تمرکز بیشتری دارد، پس از استراحت کافی رانندگی کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ایمان
۲۰:۳۹ ۱۲ بهمن ۱۴۰۱
تورو خدا موقعی که هوا خراب هست بیخیال جاده و سفر بشید ، این بنده خدا سمندی ها همسایه ما بودن ، آقای مومنی که بیمارستان هست و میگن حافظه اش را از دست داده ، طفلی پسرش که یک ماه بود خدمت سربازیش تمام شده بود و همسر محترمشون ، هردو فوت شدن و همین چند ساعت پیش تشییع جنازه این عزیزان بود در میانکو محله تنکابن ، افسوس و صد افسوس ، باوجود این که فقط دورادور همدیگه رو میدیدیم اما اصلا نمیتونم باور کنم ، برای شادی روح این دو مرحوم و شفای عاجل آقای مومنی دعا کنید ، با تشکر