سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل پنج کارگروه برای اجرای سیاست‌های ابلاغی رهبری در دادگستری قزوی

رییس کل دادگستری قزوین از تشکیل پنج کارگروه در راستای اجرای فرامین و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در دستگاه قضایی استان خبر داد.

علی شعبانی رییس کل دادگستری قزوین گفت: با توجه به دستور ریاست قوه قضاییه و در راستای دستعورالعمل نحوه پیگیری و اجرای فرامین و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری قرارگاه عملیاتی مربوطه در دستگاه قضایی استان تشکیل شد.

وی افزود: این پنج کارگروه تحت عناوین کارگروه مقابله با فساد درون و برون سازمانی، کارگروه حقوق عامه و نظارت دستگاه قضایی بر ضابطین، کارگروه صیانت از نیروی انسانی و ارتقای کیفیت عملکرد، کارگروه مراقبت از امنیت روانی جامعه و کارگروه پیشگیری از وقوع جرم و حمایت از مالکیت خواهد بود.

رییس کل دادگستری استان قزوین خاطرنشان کرد: کارگروه‌های یاد شده با توجه به مفاد دستورالعمل فوق الذکر تشکیل جلسه و در جهت اهداف مدنظر و برنامه ریزی‌های صورت گرفته اقدام خواهند کرد.

این مسوول قضایی اظهار کرد: رویکرد تمامی این کارگروه‌ها پیگیری اقدامات اجرایی، عملیاتی و موثر است و باید تمامی دستگاه‌ها و نهاد‌ها نیز به فراخور موارد و موضوعات مشارکت و همکاری لازم را با دستگاه قضایی داشته باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.