رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: برای متهمین کم تقصیر اغتشاشات که غالباً فریب خورده و تحت تاثیر سلبریتی‌ها قرار گرفتند، احکام تعلیقی صادر شد.

 علی شعبانی رییس کل دادگستری استان در نشست با مسئولان عالی قضایی کشور که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: با تدبیر استان و با برگزاری نشست‌های مختلف با همکاران قضایی در بحث متهمین کم تقصیر اغتشاشات که غالباً فریب خورده و تحت تاثیر سلبریتی‌ها قرار گرفتند؛ احکام تعلیقی صادر شد.

وی افزود: البته این احکام تعلیقی و ارفاقات قانونی به صورت مراقبتی خواهد بود و برنامه‌های مختلف آموزشی برای این افراد با مشارکت برخی دستگاه‌ها و نهاد‌ها پیش بینی شده است، تا همانگونه که دشمن با فضاسازی این افراد را فریب داد؛ در راستای آگاه سازی آن‌ها نیز اقداماتی صورت گیرد.

این مقام قضایی استان در ادامه بیان داشت: مدیریت و نظارت بر فضای مجازی از باب پیشگیری از وقوع جرم و احیاء حقوق عامه بسیار حائز اهمیت است، زیرا دشمن همچنان در این فضا آتش افروزی می‌کند و می‌بایست در این خصوص تصمیمات کلان اتخاذ شود.

رییس کل دادگستری استان قزوین خاطرنشان کرد: ردّ پای فضای مجازی در بسیاری از پرونده‌های قضایی و جرائم مختلف کاملاً محسوس است و قطعاً نظارت و کنترل بر این فضا در کاهش ورودی پرونده‌های قضایی نیز بسیار موثر خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.