سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به زودی

بیمارستان ۹۳ تخت خوابی خیر ساز ملایر افتتاح می‌شود

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر گفت: در شهرستان حدود ۵۰۰ تخت بیمارستانی وجو دارد و به زودی بیمارستان ۹۳ تخت خوابی خیر ساز هم به بهره برداری می رسد.

 کریم میرزایی در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه ملایر با بیان اینکه انقلاب اسلامی باعث پیشرفت در حوزه های مختلف شده است افزود: نخستین بیمارستان در ملایر توسط مرحوم سیف الدوله با ۲۵ تخت ساخته شد و پس از آن مرحوم فخر الحاجیه بیمارستان فخریه را با ۱۲۲ تخت برای مردم ملایر احداث کرد.

او با اشاره به دریافت مجوز ساخت  بیمارستان ۴۰۰ تخت خوابی جدید برای ملایر گفت:کلیه خدماتی که بیماران بستری نیازمند دریافت آن هستند در بیمارستان امام حسین ملایر ارائه می‌شود.

مدیر شبکه بهداشت ملایرافزود: مرکز آنژیو گرافی ملایر ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و این مرکز در سال ۱۴۰۲ به بهره برداری خواهد رسید.

میرزایی با بیان اینکه مرکز درمانی ملایر به عنوان مرکز ترومای جنوب استان فعالیت می‌کند گفت:اتاق عمل بیمارستان امام حسین اکنون در دست تعمیر است و تعداد اتاق های عمل این بیمارستان از ۴ اتاق به ۸ اتاق عمل افزایش می یابد.

او با اشاره به ارتقاء بیمارستان های مهر و امام حسین ملایر به عنوان بیمارستان های آموزشی گفت: اورژانس جدید و مرکز نازایی و ناباروری شهرستان در بیمارستان مهر ملایر به زودی افتتاح خواهد شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر به آغاز ساخت ۱۲ واحد همراه سرا برای بیمارستان امام حسین(ع) اشاره کرد و گفت مرکز بهداشتی درمانی اسلامشهر آق گل به صورت شبانه روزی با حضور پزشک و پرستار مقیم فعالیت می‌کند.

میرزایی از صرف ۶ میلیارد تومان برای به روز رسانی و تجهیز مراکز بهداشتی روستایی خبر داد .

اوگفت: رشته های دانشکده پرستاری ملایر به ۴ رشته پرستاری، بیهوشی، فوریت‌های پیش بیمارستانی و ارشد پرستاری اورژانس افزایش پیدا خواهد کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.