سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار کردستان:

تجمیع امکانات دهیاری‌ها موجب خدمت رسانی بیشتر به روستا‌ها می‌شود

زارعی کوشا گفت: اگر امکانات چند دهیاری با هم تجمیع شود هم موجب کاهش هزینه‌ها و پیشگیری از اتلاف منابع می‌ شود و هم سطح خدمت رسانی‌ها افزایش پیدا می‌کند.

زارعی کوشا استاندار کردستان در جلسه هم اندیشی با نمایندگان دهیاران استان کردستان، گفت: دهیاران به صورت مداوم و همیشگی با مشکلات و کمبود‌ها مواجه و همیشه باید پاسخگوی نیاز‌ها و درخواست‌های مردم باشند و از این حیث باید قدردان عملکرد آنان باشیم.

اسماعیل زارعی کوشا با بیان اینکه برخی مشکلات موجود در سطح روستا‌های استان با دیگر مناطق کشور ریشه مشترک دارند و باید به دنبال طرح و حل آن‌ها از مرکز باشیم، گفت: مشکلاتی نیز وجود دارند که در سطح استان و شهرستان و بعضا با تغییر رویکرد‌ها و فرآیند‌ها قابل حل هستند که در این راستا باید اقدام شود.

او یادآوری کرد: شناخت مسئله و اشراف به موضوعات گوناگون در حوزه روستا‌ها خود به تنهایی می‌تواند بخشی از حل مسئله باشد و با اصلاح روند و توزیع مناسب‌تر اعتبارات از مشکلات موجود کاست.

استاندار کردستان با ابراز خوشحالی از حضور تعدادی از بانوان در دهیاری‌های استان، عنوان کرد: خوشحالم که در سطح استان تعدادی از بانوان در حوزه دهیاری‌ها فعال هستند و طبق ارزیابی‌ها عملکردشان بسیار قابل توجه است.

او  تجمیع امکانات موجود در دهیاری‌ها را زمینه ساز خدمت رسانی بیشتر به مردم در سطح روستا‌ها دانست و اظهار کرد: اگر امکانات چند دهیاری با هم تجمیع شود هم موجب کاهش هزینه‌ها و پیشگیری از اتلاف منابع می‌گردد و هم سطح خدمت رسانی‌ها افزایش پیدا می‌کند.

استاندار کردستان در ادامه یکی از مهمترین دستاورد‌ها در حوزه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را دریافت موافقت تعداد زیادی از ماشین آلات نام برد وگفت: علاوه بر دریافت موافقت با تخصیص ماشین آلات برای شهرداری‌ها و دهیاری ها‌ی استان، با ۶۰ دستگاه اتوبوس برای شهر‌های استان نیز موافقت به عمل آمده که در تاریخ استان بی سابقه است.

در این جلسه ۶ دستگاه نیسان باری به دهیاری‌های کیلانه و آساوله سنندج، زینه‌و بیجار، کوله‌ساره کامیاران، ایرانخواه سقز و دیوزند قروه تحویل داده شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.