سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دهه فجر ۱۴۰۱؛

افتتاح و کلنگ زنی ۲۴۷ طرح همزمان در ارومیه

فرماندار ارومیه از افتتاح و کلنگ زنی ۲۴۷ طرح عمرانی، تولیدی و کشاورزی در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان خبر داد.

فرماندار ارومیه امروز در  پنجمین جلسه شورای اداری این شهرستان از افتتاح و کلنگ زنی ۲۴۷ طرح عمرانی، تولیدی و کشاورزی با اعتبار بیش از یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در دهه فجر امسال در مناطق مختلف این شهرستان خبر داد.

غلامحسین عماری ادامه داد: شعار دهه فجر امسال؛  ایران استوار، ۴۴ سال اقتدار نامگذاری شده و بایدتلاش کنیم جشن‌های این دهه ادامه دار باشد.

وی با تاکید بر اینکه عملکرد قابل دفاع مسئولان باید برای مردم تشریح شود خواستار اجرای برنامه‌های متفاوت و متمایز در ایام دهه فجر شد.

یکی از نمایندگان مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه گفت: خدمتگذاران نظام با خدمت رسانی و حل مشکلات مردم این ایام را به کام مردم شیرین و ماندگار کنند.

حجت الاسلام سید سلمان ذاکر با تشریح ویژگی‌های بودجه سال آینده کشور در مجلس افزود: افزایش سهم صندوق توسعه ملی از صادرات از ۲۰ درصد به ۴۰ درصد، اختصاص ۳۰ هزار میلیارد تومان برای اتمام طرح‌های ساماندهی آب‌های مرزی و پوشش کامل بیمه سلامت برای افراد دهک پایین جامعه از جمله این ویژگی است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس افزود: باید آسیب شناسی جدی از سوی همه مسئولان و دستگاه‌های اجرایی صورت گرفته تا رضایتمندی مردم فراهم شود.

حجت الاسلام آقایی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نیز گفت: امسال مسئولان باید بیش از گذشته در میدان عمل حضور داشته باشند زیرا که اثربخشی آن بیشتر است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.