فرماندار شاهین دژ با اشاره به اتفاقات اخیر گفت: دشمن در این اغتشاش‌ها بدنبال ایجاد شکاف بین مردم و نظام بود و در همین راستا تمام تلاش خود را به کار گرفت که البته این توطئه هم نقش برآب شد.

محمدعلی حسین زاده روز سه‌شنبه در شورای اداری اظهار کرد: دشمن با جنگ اقتصادی بدنبال ایجاد نارضایتی در جامعه است و تحریم‌های اقتصادی نیز در همین راستا بر کشور اعمال می‌شود.

وی با بیان اینکه  مردم با بصیرت خود جواب یاوه گویی‌های دشمنان را دادند، افزود: مردم در اتفاقات اخیر به خوبی خط خود را از صف اغتشاشگران جدا کردند.

فرماندار شهرستان شاهین دژ در ادامه حفظ و صیانت ازمحیط زیست و منابع طبیعی را ضرروی عنوان کرد و ادامه داد: متاسفانه در سال‌های گذشته توجه زیادی به منابع ملی و خدادادی در این شهرستان نشده که برای رفع این نقیصه، تمام تلاش خود را برای صیانت از این منابع ملی به کار خواهیم گرفت.

وی جذب سرمایه گذار برای توسعه منطقه را ضروری دانست و اضافه کرد: رایزنی‌های متعددی با بخش خصوصی جهت سرمایه گذاری در منطقه انجام شده که نتایج آن به زودی نمایان خواهد شد.

حسین زاده در ادامه بر لزوم تعامل و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی در راستای رفع مسائل و مشکلات مردم تاکید کرد و گفت: رشد و توسعه شهرستان و ایجاد رضایتمندی حداکثری در بین مردم از ادارات، از جمله مواردی است که باید همه اهتمام خود را برای رسیدن به این اهداف به کار گیریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.