سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مجلس خواستار شد؛

محدودیت مصرف گاز در هتل‌ها و مراکز تجاری خراسان رضوی را مطالبه کنید

نماینده قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: برای جلوگیری از افت فشار گاز در خراسان جنوبی، باید از مسئولان خراسان رضوی خواسته شود تا مصرف گاز را در هتل‌ها و مراکز تجاری محدود کنند.

در حالی که دو هفته است به دلیل مدیریت مصرف گاز در خراسان جنوبی، مصرف آن برای اصناف و مراکز تجاری استان محدود شده و حتی کار به قطع گاز صنایع و مرغداری‌ها و گلخانه‌ها رسیده است، اما خبر‌ها حاکی است در خراسان رضوی کمتر خبری از محدودیت مصرف گاز در هتل‌ها و مراکز تجاری است.

این موضوع هفته گذشته نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی را به واکنش واداشت و در تذکری از استاندار خراسان رضوی و وزیر نفت خواست مصرف گاز در این استان مدیریت شود تا خراسان جنوبی که در انتهای خط لوله گاز قرار دارد با افت و قطعی گاز مواجه نشود.

اسحاقی امروز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: برای رسیدن گاز پایدار به استان از مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی خواستاریم که از شرکت گاز استان خراسان رضوی در بحث مصارف گاز هتل‌ها و‌ مراکز تجاری مطالبه گری کنند تا مصارف در این مکان‌ها به حداقل برسد.


بیشتر بخوانید


او افزود: زمانی که در خراسان رضوی هتل‌ها و مراکز تجاری در حال فعالیت هستند این موضوع سبب می‌شود که مردم در استان ما در منازل خود با افت فشار گاز روبرو شوند.

نماینده قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در شرایط سخت سرما و افت فشار گاز، دولت نباید منتی بر سر مردم بگذارد؛ در زمانی که با افت فشار گاز و مصرف بهینه مردم روبرو هستیم افزایش مبالغ قبوض گاز برای مصارف خانگی مردم دلیلی ندارد و در استان محرومی مانند خراسان جنوبی نباید این افزایش‌های نجومی رخ بدهد.

اصلاح قبوض گاز و برگشت مبالغ به مشترکان

محمودی مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی هم در پاسخ به تعیین تکلیف قبوض نجومی گاز گفت: در خصوص قبوض گازی که با مبالغ بالا در استان صادر شده با دستور استاندار این قبوض برگشت کرد و از امروز این قبوض اصلاح می‌شود.

او افزود: شهروندانی که قبوض خود را پرداخت کرده اند مبلغ آن برگشت خواهد کرد و یا بستانکار خواهند بود.

برچسب ها: مصرف گاز ، شرکت گاز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.