سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۹۱۱ میلیارد تومان تسهیلات به ۶۵۰ طرح تولیدی در قزوین پرداخت شد

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی قزوین گفت: ۶۵۰ طرح توجیهی در حوزه‌های کشاورزی، صنعت و معدن، صنایع دستی و گردشگری و خدماتی در استان ۹۱۱ میلیارد تومان تسهیلات دریافت کردند.

امیر خلیلی خواه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی قزوین گفت: دولت در قانون بودجه سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ به منظور کمک به رونق تولید در تبصره ۱۸ منابعی را از محل بودجه خود اختصاص داده تا با همکاری بانک‌ها این اتفاق صورت بگیرد و تسهیلاتی برای پرداخت در بخش تولید و سایر زیر بخش‌های مختلف فرآهم آید.

وی اضافه کرد: در همین راستا و در استان قزوین خوشبختانه یک هزار و ۳۰۰ طرح با ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار از سوی هشت دستگاه اجرایی توانستند مصوبه دریافت تسهیلات دریافت کنند که با توجه به محدودیت‌های منابع مالی موجود، در نهایت ۶۵۰ طرح به بانک‌های عامل معرفی شدند.

شهروندان قزوینی جهت دریافت تسهیلات بازآفرینی اقدام کنند

خلیلی خواه در بخش دیگری از سخنان خود به مساله بازآفرینی شهری و اهمیت آن پرداخت و تصریح کرد: با توجه به حمایت دولت و ارایه تسهیلات لازم در حوزه مقاوم سازی بافت‌های فرسوده و سکونتگاه‌های غیررسمی، انتظار داریم تا با اطلاع رسانی اداره کل را ه و شهرسازی شهروندان قزوینی نسبت به این موضوع اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه منابع مالی سال ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده برای این موضوع هنوز موجود بوده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به اداره کل راه و شهرسازی و یا سامانه اختصاص یافته به این موضوع، درخواست خود را جهت دریافت تسهیلات مورد نظر ارایه دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.