سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اتصال ۹۸ درصد نانوایی‌های استان یزد به سامانه نانینو

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی یزد گفت: فقط ۲۰ واحد نانوایی در سطح استان به سامانه نانینو متصل نشده است.

موسوی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی یزد در کارگروه آرد و نان استان افزود: تمام نانوایی‌های استان باید سامانه کارت نانینو را داشته باشند و تاکنون ۹۸ درصد از نانوایان استان به این سامانه متصل شده و حدود ۲۰ واحد نانوایی باقی مانده که باید هرچه سریعتر اقدام کنند.

او افزود: فاز بعدی هدفمندی در حوزه آرد و نان استان نیز به زودی اجرا می‌شود به گونه‌ای که یارانه‌ای که تاکنون ۱۵ درصد بوده و به نانوا‌ها به صورت مستقیم از طریق اقتصاد و دارایی پرداخت می‌شد، به ۲۵ درصد افزایش پیدا می‌کند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی یزد ادامه داد: مقرر شد تولید، توزیع و حمل آرد به موقع و به صورت کامل در قالب سامانه آرد کشور به دست نانوایان در سراسر استان برسد.

موسوی گفت: بر این اساس همه نانوایی‌ها باید به سامانه مراجعه کرده و میزان آرد مورد نیاز خود را خریداری کنند.

او اظهار داشت: هزینه حمل و نقل آرد در این سامانه به صورت کامل پرداخت شده و پولی به شیوه دستی جابجا نمی‌شود تا در زمینه رسیدن کامل آرد به دست نانوایی‌ها اطمینان حاصل شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی یزد بر لزوم مدیریت و برنامه ریزی نانوایی‌ها برای استفاده از سهمیه آرد تا پایان ماه تأکید کرد و افزود: ارگان‌ها و سازمان‌های عام المنفعه نظیر بیمارستان‌ها و دانشگاه‌ها که نیاز به نان زیادی دارند، باید اقدام به احداث واحد کرده و نان مورد نیاز را خودشان تامین کنند.

او ادامه داد: این ارگان‌ها و سازمان‌ها تا پایان سال فرصت دارند تا نانوایی احداث کرده تا سهمیه جداگانه‌ای در اختیار آنان قرار گیرد و بر این اساس، مساله کنار گذاشتن نان در نانوایی‌ها مشاهده نشود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.