سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس هیات مدیره مجمع خیرین کشور در اراک:

هرساله ۱۰ درصد به سالمندان کشور افزوده می‌شود

بوربور گفت: مجمع خیرین کشور در این خصوص برنامه ریزی و مطالعاتی انجام داده است.

بوربور، رییس هیات مدیره مجمع خیرین کشور در جلسه انتخاب اعضای مجمع خیرین هلال احمر استان مرکزی گفت: اولویت این مجمع رسیدگی به مشکلات و مسائل در زمان‌های بحرانی از جمله مسئله سالمندی در کشور است.

بوربور افزود: سالمندی در جامعه یکی از اولویت‌های این مجمع است که در آینده شرایط نامناسبی در جامعه ایجاد خواهد شد بطوریکه هرساله ۱۰ درصد به جمعیت سالمندی کشور افزوده می‌شود.

او اضافه کرد: مجمع خیرین کشور در این خصوص برنامه ریزی و مطالعاتی انجام داده و نرم افزار طرح "بانک زمان" تهیه شده است؛ با اجرای این طرح خواهیم توانست بحران سالمندی کشور را در آینده مدیریت کنیم.

رییس هیات مدیره مجمع خیرین کشور بیان کرد: طرح (بانک زمان) به گونه‌ای طراحی شده است که در فرایند اجرا همدیگر را همپوشانی می‌کنند و در این طرح جوانان به جمعیت سالمند خدمات رایگان ارائه می‌دهند تا در سالمندی خود از این خدمات رایگان بهره ببرند.

او ادامه داد: مجمع خیرین کشور جهت هماهنگی خیرین و از طرفی مشکلات و مسائل در رابطه با قوانین از جمله مالیات، تشکیل شده و حدود ۵۰ عضو در حوزه‌های مختلف رسمی دارد.

در جلسه امروز با حضور رییس هیات مدیره مجمع خیرین کشور اعضای مجمع خیرین هلال احمر استان مرکزی انتخاب شدند و سیزدهمین شعبه این مجم در استان مرکزی آغاز کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.